Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
med akupunktur?
Jeg er fryktelig kvalm for tiden og skal reise til syden om 1 uke. Nå frykter jeg turen går i vasken hvis jeg ikke blir bedre. Noen som har prøvd akupunktur mot kvalme? Evt hvor lang effekt har dette? Andre råd mot kvamle mottas også med takk :)
Jeg har absolutt trua på akupunktur, gikk til det pga lange og ustabile sykluser. Syklusen som allerede hadde startet da jeg begynte med akupunktur ble hele 70 dager! Men den som kom etter, som jeg ble gravid i løpet av, ble bare 35 dager.
Jeg tror ikke det nødvendigvis kommer til å hjelpe før du skal på ferie, men det er absolutt verdt et forsøk!
Nei, jeg er vel litt sent ute for akupunkturbehandling nå før vi reiser. Har kjøpt meg sea- bånd, og føler det hjelper litt. Mannen min kjøpte også ingefærkapsler, m de er så konsentrerte at det vet jeg ikke om jeg tørr bruke!
ikke prøvd selv, men mennekser er veldig ulike med hva en reagerer på å ikke. Noen er veldig mottakelig for akupunktur andre ikke. Noen funker det å bare ta ingefær tabletter. Det funket på meg sist, men ikke denne gangen. Men nå begynner kvalmen å slippe taket for min del
Folk reagerer forskjellig. Husker jeg var på kontroll i uke 36, og ble brått kvalm, fikk en nål og 2min senere var jeg helt fin igjen, så jeg har god effekt av akupunktur
Har tatt akupunktur selv også og har stor tro på det. MEN det spørs hvem du går til for noen har jeg rett og slett ikke tro på, mens andre er virkelig gode på det. Jeg har selv gått til begge deler og han som var dårlig, var veldig dårlig! av flere grunner.