Noen som har erfaring...

komlå

Betatt av forumet
med bæreslynge eller bæresjal?
Hva synes dere er bra dårøig med det?
Vurderer å kjøpe meg et, men er usikker på hva jeg skal velge:=)
på forhånd takk[:)]

ja, det er ikke bare bare å bestemme seg, har en datter på 10 uker nå så tenkte å investere i en slik en istedenfor bæremeis...:=)

Jeg er bærefrelst! [:D] 

Bæresjal synes jeg uten tvil er det beste når man skal bære en stund. Det gir ikke belastning på skuldre eller noe bestemt sted. Man bærer med hele overkroppen. Det er bare som om man veier litt ekstra. Barnet kommer jo heelt tett inntil kroppen (i motsetning til bæremeis feks). Et annet svært viktig poeng er at min lille bare stoooortrives. I sjalet sover han eller kan se seg rundt samtidig som han føler seg trygg. Når jeg skal ta på sjalet setter han seg nedfor meg og skal "hjelpe til" og gliser som bare det. Så ivrig. [:)]

Har også Mei Tai, den synes jeg er fin når jeg ikke skal bære så lenge. Feks hvis jeg bare skal inn på butikken, eller bære litt hjemme. Skal jeg på kjøpesenter eller ut å gå turer så bruker jeg alltid sjal. Jeg sliter mye med muskler og ledd (rygg osv), men bæresjal er bare fantastisk å bære i. Myyyye lettere enn å bære i armene feks.

Her er forresten en artikkel i en lokalavis fra idag om bæring [:)]:

http://www.kragero-blad.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070412/NYHETER/104120005/1002/ABONNEMENT

Back
Topp