Noen som har erfaring som morsmelkgiver?

Chili

Forelsket i forumet
Junibollene 2023
Begynte å tenke på det å være morsmelkgiver for sykehuset å lurte på om noen har erfaring?
Har med begge de to andre vært så heldig at ammingen har gått knirkefritt og mye melk så tanken på å kanskje være giver slo meg. Tenkte på det med sistemann men for seint desverre siden de vil ha givere hvor eget barn er under 6mnd. Erfaringer?:)

Ingen erfaringer, men ville bare si at det er helt fantastisk at du tenker på det :)

Følger, har også vurdert det, men redd det blir litt for mye stress :smiley-ashamed004 noe som kan trigge migrene hos meg, men det skader vel ikke prøve, hadde enorm produksjon etterhvert sist

Jeg hadde lyst nå siste gang, men baby fikk dessverre kolikk og var helt klistremerke så det gikk ikke. Om hun ikke var PÅ min kropp eller i armene til noen de første 7 månedene så var hun stort sett sutrete eller gråt. Hun sov bare på en av oss det første halvåret på dagtid. Og man kjører og leverer melka selv, og med min baby som hylskrek fra tre sekunder etter bilen starta og til hun var ute av bilen, gikk det bare ikke. :p
Men det jeg skulle si - det er noen blodprøver du må ta først, spør om disse når du er på barsel og du kan ikke ha fårt blodoverføring ifbm fødselen.

Back
Topp