Noen som har erfaring med...

Mikke&minni

Betatt av forumet
Mailykke <3
bekkenbetle?? er i uke 10, og kjente på slutten av forrige svangerskap at bekkenet begynte å bli vondt. Nå er det det tilbake og det er IKKE noe godt.:( Jobber i helsevesenet og vil selvsagt holde ut så lenge som mulig. Noen som har erfaring med bekkenbelte,og bør jeg snakke med lege før jeg tar det i bruk??

Takker for svar:)

Kjenner ei som hadde veldig god nytte av det. Men vet ikke om du kan leie det eller må kjøpe det.

Jeg prøvde det forrige gang. Syntes det var vondt og ubehagleig.. Men mulig jeg ikke gjorde det riktig?.. Jeg sluttet iallefall å bruke det..

Jeg brukte det forrige gang og skal bruke det nå også..For meg funka det bra, men var jo deilig når man kunne ta det av igjen..Men jeg var i hvertfall hos legen som henviste meg til fysio.så jeg trente der pluss kjøpte bekkenbelte mitt der..Mener det koster litt,det gjorde hvertfall det for 5 år siden men jeg syns det hjalp:) Selfølgelig ble jeg ikke kvitt smertene 100% men det støttet og gjorde det så det ikke ble værre!:)

Jeg kjøpte et slikt belte i forrige svangerskap. Hadde ikke klart å gå på jobb uten (Jobber i bhg), var heelt nødvendig. Fikk liksom stramma opp bekkenet. Men brukte det ikke hele dagen, måtte ha litt pauser innimellom..

Back
Topp