Noen som har erfaring med urinveisinfeksjon?

Kråksjærten

Back....
Var hos jormor i dag og hadde litt utslag på dette! Lest litt om symptomer på dette etter jeg kom hjem så ja det stemmer nok, men er i bra form og plager meg ikke! jormor sa at hadde jeg vært i uke 30 så hadde hun blitt bekymret men. Uke 37 så er det ikkeno problem da det kunne starte fødsel og det ikke var noe krise om ungen kom nå!

(Symptomene er forskjellige fra når man ikke er gravid... Har hatt det før og det var jævlig... Dette er bare litt stikking)

Hmmmm......

Oida, jeg ville bedt om kur uansett! Ønsker ikke å skape noe bekymring eller noe, og jeg er ikke lege, men det kan faktisk forplante seg opp til nyrene og daa blir det ikke bra.. Jeg ville bestilt meg en legetime for å få sjekket helt sikkert om du har uvi, også fått kur for det. Da får du sikkert selexid, jeg fikk det i uke 38, altså nettopp blitt ferdig med kur og skal tilbake til legen for å sjekke at alt er vel så snart jeg kommer meg dit! Man leverer alltid ny urinprøve etter endt kur når det gjelder uvi, og det er uansett om man er gravid eller ikke..
Har selv hatt uvi 2 ganger før jeg bør gravid og kjente kun at jeg hadde vondt fordi jeg fortsatt måtte tisse selv om jeg nettopp hadde tisset og gikk med den følelsen hele tiden, mens nå under svangerskapet merket jeg ingenting - men hadde utslag på urinprøve..
Uff nei, vær heller på den sikre siden og ta en tur til legen med morgenurin ! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk påvist uvi da jeg var på sykehuset nå, og går nå på Selexid. Det bør jo behandles. Dette er min 6 eller 7. uvi i dette svangerskapet. Får ikke voldsomme symptomer nå som jeg er gravid, men vil jo ikke ha det for det:)

Back
Topp