Noen som har erfaring med Uppababy vista vogn?

xena81

Forelsket i forumet
Jeg vurderer å kjøpe søskenvogn når lillesøster kommer i april, men finner veldig lite info om Uppababy vogna. Er det noen her som har erfaring med den? Er den lett å kjøre både ute og inne på senter? Hvordan er den i vinterføre (bor i Oslo)? Kan man ha bagdelen øverst og setet nede? Hvordan er overgangen til sittedelen? Har babyjogger city elite fra før av, men sittedelen der er alt for romslig for de første månedene når babyen er 5 måneder og ikke vil ligge i baggen lenger.

Ønsker både positive og negative erfaringer, synes det er utrolig vanskelig å bestemme meg :\

Jeg har den ikke selv men så på den før vi fikk lillegutt (tett på storesøster) vi syns den virka veldig skranglete og lite robust[emoji848] nekter å tro at den er god på grus og snø ihvertfall så derfor droppa vi den. Veldig fin vogn da, praktisk og nett. Eller kan sittedel og bag settes slik du ønsker. Hadde titta på mountain buggy duet jeg[emoji5] den er smal og fin, bagdelen kan gjøres om til en sittedel som man kan bruke før barnet settes i den sittedelen sol vendes fra triller[emoji5]

Nå har jeg kun litt erfaring fra en eldre modell og har selv emmaljunga som hovedvogn så det vil jo farge synet mitt litt på den.

Brukte den i Egypt likte dårlig at hjulene hadde nesten like stor avstand som emmaljungaen men ikke samme str på bagdelen noe som der nede ble veldig knotete, ellers var den jo overraskende stabil med bagen alene ihvertfall, likte ikke å kjøre på sand og ville ikke brukt den på litt ulendt terreng.

Veldig glad i sol skjermen da og hvor lett det er å ta av og på de ulike delene samt den store kurven nede

Back
Topp