Noen som har erfaring med slimproppen??

sommerful i magen

Flørter med forumet
Vet jeg ikke er kommet så langt, men klarer liksom ikke å glemme den geleaktige klompen som lå i trusa i dag, den var helt blank og litt seig samtidig litt stiv. Leste litt på nettet, men da ble jeg bare mer bekymret over at det kan være slimproppen?? Men er jo 26 uker i morgen, og det ska jo ikke være mulig?

Er det noen som har noe erfaring med denne slimproppen? Og kan si hvordan den ser ut, og om den kan gå 14 uker før termin?

Jeg har hørt den kan gå flere ganger og at den bygger seg opp igjen og :)

Jeg vet ikke så mye om det du lurer på bortsett fra at slimproppen visstnok kan gå helt eller delvis og at den kan gå flere ganger.
Med min første gikk den noen dager før fødsel, andre gangen merket jeg aldri noe til den. Ring jordmor i morra hvis du blir veldig usikker!!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum

Den kan gå tidlig og så bygger den seg oppigjen......

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Oki, viste ikke at den kunne bygge seg opp igjen, for jeg leste at man ikke skal bade noen annen plass en i sitt eget badekar etter denn drar godt, pga infeksjon. Hadde låvet tuppa mi at vi snart skal bade i bassestarten dag

Signerer de her oppe. Det kommer som regel ny om den går tidlig, men det er jo sant det med bad og bakterier etter den er gått osv.. Vet ikke hvor lang tid det tar før det kommer ny.. Hmm. Kanskje du bare skal høre med jordmor for å være sikker?? :)

Jeg er helt sikker på at min gikk for to uker siden, da var jeg straks 28 uker på vei. Jeg ble litt bekymret, så tok det opp på jordmortimen jeg hadde dagen etter. Hun mente det kunne være slimproppen etter mine beskrivelser, men sa at jeg fortsatt skulle leve normalt. Det var nok ikke tegn på fødsel, siden den gikk så tidlig, og jeg trengte ikke ta noen forhåndsregler mtp. sex, basseng o.l. :) Det eneste en skal være litt obs på er om en får vondt/tak i magen (jeg har ikke det, men masse kynnere som jeg har hatt i 10 uker nå). Alt er fortsatt topp her, med en baby som ser ut til å ville være i magen en god stund til :)

Back
Topp