Noen som har erfaring med Sea Band mot kvalme?

Fixa

Andre møte med forumet
Jeg fikk plutselig kvalme i går kveld som har vart helt til i dag i ulik grad. Jeg måtte dra fra jobb det ble så ille. Slik vil jeg ikke ha det :(

Jeg fikk tips om å skaffe Sea Band, som er et armbånd mot sjøsyke, reisesyke og svangerskapskvalme. Jeg sitter med det nå og venter på at virkningen skal kicke inn. Er det noen som har testet det? Eller har andre tips mot kvalme?

Er 7+5
 
Jeg fikk plutselig kvalme i går kveld som har vart helt til i dag i ulik grad. Jeg måtte dra fra jobb det ble så ille. Slik vil jeg ikke ha det :(

Jeg fikk tips om å skaffe Sea Band, som er et armbånd mot sjøsyke, reisesyke og svangerskapskvalme. Jeg sitter med det nå og venter på at virkningen skal kicke inn. Er det noen som har testet det? Eller har andre tips mot kvalme?

Er 7+5
Har testet slike bånd, sliter veldig med reisesyke og kvalme. De har null effekt på meg.
 
Ingen effekt på meg heller..
 
Synes ikke det var mirakelmedisin. Funket litt sist men ikke denne gangen. Tror også det er mest placebo
 
Fungerte dessverre ikke på meg. Av kvalme råd så spis før du står opp, drikk vann, hørt at ingefær skal fungere men har ikke prøvd :)
 
Hjalp litt synes jeg. Tok ikke all kvalmen, men gjorde den litt mildere :)
 
Tror det er viktig at man finner det rette punktet. Prøv deg fram.

Jeg synes det hadde litt effekt i mitt første svangerskap. I mitt andre svangerskap hadde jeg hyperemesis og da hjalp det ikke i det hele tatt..:
 
Hjalp ikke på meg
 
tok toppene, men ikke den jevne kvalmen
 
Back
Topp