Noen som har erfaring med sånne ferdig innsåpa engangsgulv filler?

MiaDenPia

Elsker forumet
Hvor mange kvm kan en sånn fille dekke, og blir det ordentlig rent? Lurer på å kjøpe til gulv vasken men er det noe vits/lønnsomt?

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Jeg bruker de på bade kjekt;).

Hvor mange kvm kan en sånn fille dekke, og blir det ordentlig rent? Lurer på å kjøpe til gulv vasken men er det noe vits/lønnsomt?

Mener du sånne JIF engangsvåtmopp for eksempel?

Jeg har det... Lønnsomt er det helt klart ikke... Men utrolig kjapt og enkelt hvis du har støvsugd og bare skal få av noen flekker før du får gjester for eksempel... En mopp holder til flere rom hvis det er støvsugd først og du bare skal fyke over noen flekker ;)

Kriker og kroker og hovedvask tar jeg fortsatt med vaskebøtta ;)

Kommer ann på hvordan gulv belegg du har. :) Vi brukte det der vi bodde før, å det funket veldig greit, men her vi bor nå er det så stort at den ikke holder noe særlig. :)

Jeg har det... Lønnsomt er det helt klart ikke... Men utrolig kjapt og enkelt hvis du har støvsugd og bare skal få av noen flekker før du får gjester for eksempel... En mopp holder til flere rom hvis det er støvsugd først og du bare skal fyke over noen flekker ;)

Samme her:)

Venter nr 3 4. August:)

Samme her :-)

Tenkte på noe sånt som jif sine ja, men ikke på noe spesifikkt merke .. Har parkett i alle rom untatt badet hvor det er fliser

Tenkte på noe sånt som jif sine ja, men ikke på noe spesifikkt merke .. Har parkett i alle rom untatt badet hvor det er fliser

mopp med vann er bedre. De jif greiene kan ødelegge gulv etter noen år. Er for mye såpe i de. Og parkett tåler ikke såpe i store mengder. Bare vann og såpe i små mengder innimellom. svigermor har testet det ut siden de skulle bytte gulv. Gulvet hennes ble helt grått og skummet hvis du vasket det med bare vann. Tryggest å lage vann selv siden du da kan bestemme hvor mye og hva slags såpe du bruker.

Takk for alle tilbakemeldinger:) Da tror jeg det blir sånn, altså såpe og vann , er jo det mest økononiske også i lengden:)

Back
Topp