Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, de er kjempefine! Noen andre som har? Lurer på å ønske meg en til jul, men vil jo være sikker på at de er braFår man dem forresten i butikk, eller er det bare på nett? Ville gjerne sett og kjent på den først.
Syns det er nydelige poser men herregud så dyre... Jeg har hatt sommerposen, solgte den raskt og kjøpte en billigere "etterligning"![]()
De er dyre ja, så kjedelig å kjøpe om den ikke er så braHvorfor solgte du den?
Rett og slett fordi jeg ikke syns den var verdt pengene... Hadde jo frika ut om ungen hadde sølt noe etc med den posen i vogna, nå er lille bare 4 mnd men syns den er unødvendig dyr, syns ikke kvaliteten er noe bedre enn andre poser heller.
Hvilken etterligning kjøpte du?![]()
De finnes i butikk eller showroom er det mer. Er ved Bislett i Oslo og bare åpent én dag i uka.Åh, de er kjempefine! Noen andre som har? Lurer på å ønske meg en til jul, men vil jo være sikker på at de er braFår man dem forresten i butikk, eller er det bare på nett? Ville gjerne sett og kjent på den først.
De har showroom et sted I Oslo, står på hjemmesoden deres☺Åh, de er kjempefine! Noen andre som har? Lurer på å ønske meg en til jul, men vil jo være sikker på at de er braFår man dem forresten i butikk, eller er det bare på nett? Ville gjerne sett og kjent på den først.