Noen som har erfaring med risarosa vognpose?

MSR

Flørter med forumet
Vurderer å kjøpe, men har hørt litt forskjellig..

Syns det er nydelige poser men herregud så dyre... Jeg har hatt sommerposen, solgte den raskt og kjøpte en billigere "etterligning" :p

Åh, de er kjempefine! Noen andre som har? Lurer på å ønske meg en til jul, men vil jo være sikker på at de er bra :-) Får man dem forresten i butikk, eller er det bare på nett? Ville gjerne sett og kjent på den først.

Åh, de er kjempefine! Noen andre som har? Lurer på å ønske meg en til jul, men vil jo være sikker på at de er bra :) Får man dem forresten i butikk, eller er det bare på nett? Ville gjerne sett og kjent på den først.

Jeg tror de er bare på nett, men er ikke helt sikker.. Kanskje noen du kjenner har en du kan kjenne på? :)

Syns det er nydelige poser men herregud så dyre... Jeg har hatt sommerposen, solgte den raskt og kjøpte en billigere "etterligning" :p

De er dyre ja, så kjedelig å kjøpe om den ikke er så bra :p Hvorfor solgte du den?

De er dyre ja, så kjedelig å kjøpe om den ikke er så bra :p Hvorfor solgte du den?

Rett og slett fordi jeg ikke syns den var verdt pengene... Hadde jo frika ut om ungen hadde sølt noe etc med den posen i vogna, nå er lille bare 4 mnd men syns den er unødvendig dyr, syns ikke kvaliteten er noe bedre enn andre poser heller.

Rett og slett fordi jeg ikke syns den var verdt pengene... Hadde jo frika ut om ungen hadde sølt noe etc med den posen i vogna, nå er lille bare 4 mnd men syns den er unødvendig dyr, syns ikke kvaliteten er noe bedre enn andre poser heller.

Hvilken etterligning kjøpte du? :)

Åh, de er kjempefine! Noen andre som har? Lurer på å ønske meg en til jul, men vil jo være sikker på at de er bra :-) Får man dem forresten i butikk, eller er det bare på nett? Ville gjerne sett og kjent på den først.
De finnes i butikk eller showroom er det mer. Er ved Bislett i Oslo og bare åpent én dag i uka.

Får låne søsteren min sin når jenta mi kommer. Helt utrolig gode poser! Myke, varme og nydelige. Og trekket kan du vaske, så flekker er ikke krise ;) eneste du må være obs på er at den er for liten når ungen nærmer seg 1 år, gjorde ihvertfall det til søsteren min. Veldig god vognpose å ha på vinteren når kulda kommer :)

• Liker
Reactions: MSB
Jeg har alltid tenkt at jeg har lyst på Risarosa, men etter å ha søkt litt har jeg ombestemt meg. Dette er en nydelig pose, men man betaler mye for at den skal være fin fremfor praktisk. Og så varer den jo barw i en sesong da barnet vokser ut av den på under et år. Jeg heller mer og mer mot Voksi som både er best i test og har forlengelsesdel slik at man ikke trenger å kjøpe ny til de neste sesongene :)

Bymilla.no har også fine poser som ligner bittelitt. Er rimeligere også!

• Liker
Reactions: MSB
Åh, de er kjempefine! Noen andre som har? Lurer på å ønske meg en til jul, men vil jo være sikker på at de er bra :) Får man dem forresten i butikk, eller er det bare på nett? Ville gjerne sett og kjent på den først.
De har showroom et sted I Oslo, står på hjemmesoden deres☺

Hadde risa rosa pose til jenta mi, kjempe god pose til vinteren og veldig fin. Brukte den fra hun ble født i begynnelsen av desember og frem til april/mai. Da ble den for varm og syns ikke den var noe fin uten dyne inni. Prøvde den igjen den vinteren hun ble 1 år, og den kunne fortsatt brukes, men har ikke hull til seler( går ann å få med hull til seler nå) så jeg kjøpte easygrow nature til å ha i sportsdelen.

Nå ligger den i skuffen og venter på baby nr 2, som forhåpentligvis kommer engang :)

Back
Topp