Noen som har erfaring med Postafen ?

Jeg tar den morgen og kveld. Forsøkte å droppe den i går men det gikk dårlig. Blir trøtt og ekstrem munntørr. Kjenner jeg gruer meg til jobb i morgen. Går det for lang tid mellom maten så blir jeg skikkelig svimmel, kvalm og uggen. Skal ikke være lett dette:p
 
Er det sånn vanlig postafen mot reisesyke man kan ta?
 

Takk :) ble så gruuusomt reisesyk under sist graviditet. Og so far er det likt. Så må nok ta noe siden vi skal til Hunderfossen om to uker :)

Tar man vanlig dose, som beskrevet på pakken?
 
Takk :) ble så gruuusomt reisesyk under sist graviditet. Og so far er det likt. Så må nok ta noe siden vi skal til Hunderfossen om to uker :)

Tar man vanlig dose, som beskrevet på pakken?

Ja, legen min skreiv ut resept til meg og skreiv da 1-2 ganger daglig. Men den skal virke i 12-24 timer og kan ta opp til 2 timer før den virker så jeg foretrekker å ta den på morgenen :)
 
Jeg tar den morgen og kveld. Forsøkte å droppe den i går men det gikk dårlig. Blir trøtt og ekstrem munntørr. Kjenner jeg gruer meg til jobb i morgen. Går det for lang tid mellom maten så blir jeg skikkelig svimmel, kvalm og uggen. Skal ikke være lett dette:p

Jeg ble skikkelig kvalm og uvel når jeg sluttet jeg også, men desverre kan jeg ikke være så trøtt som jeg blir når jeg tar den desverre.. får håpe det finnes andre preparater :)
Er det sånn vanlig postafen mot reisesyke man kan ta?

Det er vanlig reisesyketabletter ja :) Fungerer som bare rakkern på kvalmen min, men desverre også som en sovetablett..
 
Back
Topp