Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennendeJeg har kjøpt det, men har ikke fått testet det enda! Skal gjøre det så fort jeg kommer hjem fra sykehuset på torsdag om ikke sambo henter det imårrahadde bare bæresele med storesøster men fikk ikke brukt det før hun var litt større og syns det virker så mye mer intimt å kos med sjal
![]()
Hehe jeg skal prøve på det!Så spennendeJeg har hørt at slike sjal er mye mer ergonomiske enn mange bæreseler i starten
Vurderer å kjøpe da jeg trenger et hjelpemiddel i hverdagen ganske tidlig. Hvis du husker det, så ønsker jeg gjerne tilbakemelding når du har testet det ut. Meeeen full forståelse om det går i glemmeboka
Kos deg max
![]()
Så braFikk et av Karma27 som jeg skal bruke.har ikke født enda, så ikke fått prøvd. Men ser veldig bra ut! Virker ikke vanskelig å knyte heller, etter å ha sett på YouTube.
![]()
Jeg og.Så braJeg gir opp så fort hvis det er alt for komplisert. Skal se på youtube videoen
![]()
Ja den skjønner jeg. Får man gjort noe innimellom ogsåJeg og.men så virkelig overkommelig ut. Og storesøster sov omtrent kun på meg den første tiden, så hvis lillebror blir likens, så kommer mobywrapen til å bli kjempenyttig!
Helt enig. Mange som ikke anbefaler de ulike bæresælene fra starten av. Så sjal må jo være et supert alternativ. Vet du hvordan du ska knytte det? Komplisert?jeg har kjøpt et elastisk sjal å ha med på sykehuset ♡♡ Gleder meg til å bære lillebror riktig fra starten av ♡♡♡
Er flere og flere JM og sykehus som anbefaler det også nå, det er jeg glad for. Fantastisk at det er mer fokus på bæring ♡♡♡
På tettinntil.no er det massevis av knyteteknikkerHelt enig. Mange som ikke anbefaler de ulike bæresælene fra starten av. Så sjal må jo være et supert alternativ. Vet du hvordan du ska knytte det? Komplisert?![]()
Hei! Sorry for sent svar! Men jeg har bare prøvd det en gang til nå og det virker veldig allright men jeg må øve meg litt mer på knytingenSå spennendeJeg har hørt at slike sjal er mye mer ergonomiske enn mange bæreseler i starten
Vurderer å kjøpe da jeg trenger et hjelpemiddel i hverdagen ganske tidlig. Hvis du husker det, så ønsker jeg gjerne tilbakemelding når du har testet det ut. Meeeen full forståelse om det går i glemmeboka
Kos deg max
![]()
SupertHei! Sorry for sent svar! Men jeg har bare prøvd det en gang til nå og det virker veldig allright men jeg må øve meg litt mer på knytingen![]()