Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker. Med første syns jeg syv måneder perm var alt for mye da det var covid og følte meg så isolert. Denne gangen har jeg jobbet 10% siden seks uker etter fødsel. Det gikk veldig bra de første tre månedene, men så kom søvnregresjon og alt det som gjorde det tøft. Men hadde jeg ikke ammet OG mannen vært i perm for å ta nettene hadde det nok gått greit. Er en veldig personlig avgjørelse egentlig. Lykke til!Er det noen som har erfaring med å starte på jobb igjen raskt etter fødsel? Jeg har en jobb hvor jeg kan kombinere med spedbarn og vurderer å begynne å jobbe igjen etter seks uker.
Eg tar ingen perm, både sist og nå blir det jobbing. Sist var formen fin fram til fødsel, driver trykkeri og jobba både før, under og rett etter fødsel (blei satt igang og det tok 3 dagar).Er det noen som har erfaring med å starte på jobb igjen raskt etter fødsel? Jeg har en jobb hvor jeg kan kombinere med spedbarn og vurderer å begynne å jobbe igjen etter seks uker.