Noen som har erfaring med Jillian Michaels treningsvideoer?

liss24

Flørter med forumet
Har prøvd 30 days shred en gang før, og holder nå på med den igjen. Liker den godt, og lurer på om noen har noen tips til andre program man kan bruke når man et ferdig med dette? Evt andre gode program.

Jeg liker 30 days shred så godt at jeg har brukt den jevnlig i 2 år snart:P

Hva tenker du da, vektreduksjon eller andre ting?

Tenker at det er et pluss om man mister noen kilo, men er ikke det som er det viktigste. Artig å trene litt hard, kjenne at man blir sliten, samt få bedre styrke og kondisjon. Liker også at treningen synes på kroppen.

Jeg liker 30 days shred så godt at jeg har brukt den jevnlig i 2 år snart:p
Hvordan virker den etter at du har vært gjennom programmet noen ganger? Får du fortsatt fremgang med tanke på kondisjon, styrke og oppstramming av kroppen, eller stagnerer det ganske fort og blir mest vedlikehold?
Har kikka litt på 6 weeks 6-pack, den ser jo litt ty gre ut, men har Ikke prøvd den.

ripped in 30 er enda hardere ;)

Man får definitivt mer muskler og¨bedre kondis, vekta går helst bare ned om man har et sundt kosthold i tillegg naturlig nok.

Syns Jillian Michaels er perfekt for sånne som meg som ikke orker å pakke til treningsstudio :-P

Har også prøvd no more trouble zones, 6 week 6pack og killer buns and thights

Hvordan virker den etter at du har vært gjennom programmet noen ganger? Får du fortsatt fremgang med tanke på kondisjon, styrke og oppstramming av kroppen, eller stagnerer det ganske fort og blir mest vedlikehold?
Har kikka litt på 6 weeks 6-pack, den ser jo litt ty gre ut, men har Ikke prøvd den.
Jeg merker fortsatt fremgang:)
Bruker tyngre og tyngre manualer da..
6 week 6-pack har jeg prøvd og da døde jeg nesten:P

ripped in 30 er enda hardere ;)

Man får definitivt mer muskler og¨bedre kondis, vekta går helst bare ned om man har et sundt kosthold i tillegg naturlig nok.

Syns Jillian Michaels er perfekt for sånne som meg som ikke orker å pakke til treningsstudio :p

Har også prøvd no more trouble zones, 6 week 6pack og killer buns and thights

Hvilken likte du best? Og, virker de på mer en feks magemusklene? Brukes de hver dag, eller feks tre ganger i uka?
Er nok i samme situasjon som deg, jeg orker heller ikke dra på treningsstudio. Å kunne sette av ca 30 min hver dag passer meg fint.

Back
Topp