Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan virker den etter at du har vært gjennom programmet noen ganger? Får du fortsatt fremgang med tanke på kondisjon, styrke og oppstramming av kroppen, eller stagnerer det ganske fort og blir mest vedlikehold?Jeg liker 30 days shred så godt at jeg har brukt den jevnlig i 2 år snart![]()
Jeg merker fortsatt fremgangHvordan virker den etter at du har vært gjennom programmet noen ganger? Får du fortsatt fremgang med tanke på kondisjon, styrke og oppstramming av kroppen, eller stagnerer det ganske fort og blir mest vedlikehold?
Har kikka litt på 6 weeks 6-pack, den ser jo litt ty gre ut, men har Ikke prøvd den.
ripped in 30 er enda hardere
Man får definitivt mer muskler og¨bedre kondis, vekta går helst bare ned om man har et sundt kosthold i tillegg naturlig nok.
Syns Jillian Michaels er perfekt for sånne som meg som ikke orker å pakke til treningsstudio
Har også prøvd no more trouble zones, 6 week 6pack og killer buns and thights
Jeg merker fortsatt fremgang
Bruker tyngre og tyngre manualer da..
6 week 6-pack har jeg prøvd og da døde jeg nesten![]()
Det er nok lurtDet med å ta i bruk tyngre og tyngre manualer var lurt. Skal kjøpe meg tyngre til neste runde.
Appen er jo så dyr!
Appen er jo så dyr!![]()
Spørs jo så klart hvor man trener.Men det er også satsa elixia?!