Har vært på sykehuset i ultralyd med Runa i dag, og det ble konstatert hofteleddsdysplasi. Ble sent til barnepoliklinikken der hun straks ble lagt i pute. Dette kom egentlig veldig brått på meg, selv om jeg har vist at det var en kjangs for at det kom til å skje helt siden legeundersøkelsen når hun var 1 dag gammel. Men jeg trodde aldri det var noe alvorlig siden ingen i familiene våre har hatt noe slik. ikke kjenner jeg noen som har vært borti det heller, så jeg vet liksom ingenting...
Jeg har nesten ikke holt opp med å gråte siden vi kom fra sykehuset i dag, stakkars liten... ligger der med bena rett ut... Jeg vet jo at det er bedre at hun har på puta å blir frisk nå, enn at de må gipse henne senere, men alt blir så mye tyngre nå! Hun kan jo ikke sitte i bilsete en gang!
Er det noen som har erfaring med dette? Er litt deppa og fortvila nå...
Jeg har nesten ikke holt opp med å gråte siden vi kom fra sykehuset i dag, stakkars liten... ligger der med bena rett ut... Jeg vet jo at det er bedre at hun har på puta å blir frisk nå, enn at de må gipse henne senere, men alt blir så mye tyngre nå! Hun kan jo ikke sitte i bilsete en gang!
Er det noen som har erfaring med dette? Er litt deppa og fortvila nå...