Noen som har erfaring med håndstøvsuger?

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Jeg har lyst på en lett håndstøvsuger som jeg tenker å bruker på kjøkkenet, under kjøkkenbordet og litt sånn småplasser rundt om i leiligheten som det ikke er lett å ha med seg den store som man drar rundt. Har sett litt på den som er på bildet og vurderer den.

Noen som har håndstøvsuger? Hva syns du om det? Unødvendig? Genialt?
Vil høre deres erfaringer!

Legger ved et bilde av den jeg vurderer å kjøpe. [emoji4]
5acd9e0325ac4df1589c1b2d3dd688aa.png

Jeg har en enda mindre Håndstøvsuger! Elsker den for alt i hele verden!!!!!
Den jeg har holder massevis og tar veldig lite plass! Din vil jo ta litt mer plass :-)

Tror vi har en sånn som på bildet. Helt genialt da man må støvsuge litt, slipper og dra ut den lange forferdelige slangen til sentralstøvsugeren[emoji85] ikke helt fornøyd med den lille, da utformingen forran er helt på tryne.

Vi har nesten sånn på bildet. Den støver ned i en krok:p så får oss var den bortkastet

Vi har nesten sånn på bildet. Den støver ned i en krok:p så får oss var den bortkastet

Er nok ikke for alle. Noen syns sikkert det er like greit med en vanlig støvsuger. Men for vår del så tror jeg at den vil bli mye brukt hos oss da jeg syns det er litt tiltak å dra ut den store støvsugeren for hver gang jeg må støvsuge her noe som kan bli ofte med en 2,5 åring i hus. [emoji4]

Vi har en som bare den lille. Gikk opp på effekt ift den vi hadde før. Det var verdt det! Bruker den på gulvet på kjøkkenet og spisestua, bøyer oss jo bare ned. Bruker den ikke på bord/benk, der tørker vi. Hadde ergorapido for flere år siden, men kjøpte en med for lite watt så ble ikke så mye brukt. Dro heller frem den vanlige som sugde bedre.

Denne har vi nå og er fornøyde:
https://www.lefdal.com/product/hjem...electrolux-rapido-handholdt-stovsuger-zb5112e

Vi har en Electrolux Rapido ettellerannet. Det er en sånn liten håndstøvsuger, altså på størrelse med den som henger fast på den store du viser til. Den er utrolig grei når man bare har litt smuler på kjøkkengulvet eller litt nåler under juletreet man kjapt vil bli kvitt.

Jeg ser for meg at den du viser bilde av er omtrent like tung og kummerlig som en vanlig støvsuger? Bortsett fra styr med ledning, da. Men jeg ville heller hatt en sånn som vi har.

Vi har en Electrolux Rapido ettellerannet. Det er en sånn liten håndstøvsuger, altså på størrelse med den som henger fast på den store du viser til. Den er utrolig grei når man bare har litt smuler på kjøkkengulvet eller litt nåler under juletreet man kjapt vil bli kvitt.

Jeg ser for meg at den du viser bilde av er omtrent like tung og kummerlig som en vanlig støvsuger? Bortsett fra styr med ledning, da. Men jeg ville heller hatt en sånn som vi har.

Ja får se hva det blir til om det blir den på bildet eller bare den lille støvsugeren. Tenker jo å bare la den stå på kjøkkenet sånn at den er lett tilgjengelig når jeg trenger den. I tillegg så liker jeg ikke den støvsugeren vi allerede har, den er veldig dårlig og er noe dritt å dra rundt i leiligheten. Tenkte jo også at jeg får mer for pengene siden er en 2 i 1 støvsugeren til samme prisen som den vanlige håndstøvsugeren. [emoji4]

Jeg har en lignende og den er genial. Bruker den daglig og er mye enklere å dra frem enn den ordinære. Har en gutt som er svært aktiv fotballspiller. Kunstgressbaner er fulle av små silikonkuler som følger med i store mengder etter hver eneste trening. Disse tas effektivt opp av en slik støvsuger du viser på bildet. Samt smuler under bord, på kjøkkengulvet osv. Brukes flittig her hjemme og er lett og enkel å håndtere. Veier ikke mye og suger mer enn effektivt nok til slik daglig småstøvsuging på kjøkken, bad og gang.

Vi måtte legge vekk vår. Ett annet merke da. Her tok den ingenting av der vi trengte den til. Har kanin og marsvin så her må den kunne brukes til høy, pellets, mat og alt som kommer ut av buret. Den tok ingen av delene så måtte bruke den gamle uansett. Må jo være noen som har noe negativt om dem også. Hehe

Jeg har en lignende og den er genial. Bruker den daglig og er mye enklere å dra frem enn den ordinære. Har en gutt som er svært aktiv fotballspiller. Kunstgressbaner er fulle av små silikonkuler som følger med i store mengder etter hver eneste trening. Disse tas effektivt opp av en slik støvsuger du viser på bildet. Samt smuler under bord, på kjøkkengulvet osv. Brukes flittig her hjemme og er lett og enkel å håndtere. Veier ikke mye og suger mer enn effektivt nok til slik daglig småstøvsuging på kjøkken, bad og gang.

Så godt å høre! Tror den kommer til å bli godt brukt her også. Den virker ihvertfall veldig enkel og genial å ha i hus. Skal ut nå på Coop Obs å kjøpe den[emoji4]

Vi har en lik en bare power-utgaven så den er litt kraftigere.
For oss er den genial og det fører til at det er superenkelt å bare støvsuge når man ser skitten ligge på gulvet, fremfor å orke å hente det andre beistet man må gå tur med i leiligheten.
Men, behold beistet, storrengjøring funker den ikke til, og baksiden med den er at du faktisk må tømme beholderen på egenhånd, noe som kan bli litt .. grisete. Her bruker jeg den vanlige støvsugeren for å samle opp driten som er inni denne :hilarious:

Jeg trur jeg har en som ligner på bildet du har lagt ut, og jeg liker den veldig godt. Enkel å ta små ting rundt i huset. Liker den lille best, men tømmer den ganske ofte. Og når den er tom så er den ganske sterk. Angrer ikke at jeg kjøpte den, men trur jeg må ha en vanlig støvsuger vedsiden av så jeg får tatt hele huset litt lettere, og slippe å tømme den lille heletiden

Vi har en lignende. Og bruker bare den lille. Den lille er derimot fint til alt fra smuler på bordet (tøyduk, så ikke så lett å vaske av. Nå har vi voks så da vasker jeg, men tøy støvsuger jeg heller enn å ta av og riste) og småting her og der. Og til å fange veps og få dem ut av huset

Back
Topp