Noen som har erfaring med Grete Roede?

Lykke.nr2

Lykkeliten
Mailykke <3
Noen som har tatt Roede Gravidkurs på nett? Eller andre Roede kurs, og har noen erfaringer å dele? Har litt for mange kg igjen fra sist svagerskap som jeg ikke ble kvitt, og nå er jeg kjemperedd for å gå opp masse mer i vekt da jeg har mange nok fra før. :P Tenker ikke at jeg skal slanke meg mens jeg er gravid, men heller prøve å ikke gå opp mer enn nødvendig! Så får jeg ta resten etter at babyen er kommet til verden.
Skal til jordmor om 2uker, så skal høre litt med henne før jeg går i gang med noe. Men er jo kansje noen som har noen erfaringer å dele :)

Har ingen erfaring med det. Men hjelper nok mye å være bevist på hva du spiser. Spis mindre og ofte. Helst 5 ganger om dagen. Tre hovedmåltider med to mellommåktider. Bruk tallerkenmodellen. Altså. Del tallerken i tre. Halve skal være fylt med grønt. Der kan du kjøre på. En tredjedel med karbohydrater som poteter, ris, brød, paste osv. Det vil si ca knyttneven din. Og en knyttneveed proteiner. Som kjøtt og fisk. :) det går også an å kutte litt ned på karbo og legge på litt mer protein. :) det har jeg levd etter og etter jeg gikk en del ned. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Signerer denne altså! Har 15kg + frs forrige enda,da jeg la på meg 40!!!!kg, å er ikke lita fra før :/ mn HELDIGVIS er ikke matlysten så god å ingen cravings ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp