Noen som har erfaring med Friends vinterstøvler fra Coop?

Lisemor_

Forumet er livet
Vet nesten ikke om jeg tør å spør om det her inne, men.. Jeg vet jo at de har kommet dårligst ut i test på klikk.no.
Men nå i ettermiddag mistet vi den ene Ecco-skoen til minstemann. [&o] De kosta jo flesk, og han trenger jo nye til barnehagen allerede imorgen. Og vi HAR faktisk ikke penger til å punge ut 800,- for nye akkurat nå på de neste par ukene.

Er de virkelig såååå ille de Friends-skoene? De har jo fått karakter 3... Men nå ser jeg de har senket prisen og tilbyr 2 par for 499,- Det sier meg at de kanskje er litt upopulære...? Uff.. Dilemma dilemma...

Hadde dei til småen når han var 1 år. Var første vinteren hanna. Og dei var ikke så gode altså[:-] Veldig ekle å ta på, smale og var skikkelig dårlig plass til tjukkesokker/bukse...

Han ble litt kald i dei, og ikke holdt dei heilt tørre heller[&o]

Jeg har ingen erfaring med de skoene, og heller ikke lest testen...! Men, skoene er sikkert helt ok? Du merker jo fort om de mister fasongen, og gutten din går skeivt i de, og som du sier er det de neste par ukene han event må bruke de med tanke på din økonomi. Da går det jo an å kjøpe noen som er bedre, i tilfelle disse ikke funker... Mulig dere finner igjen den andre ecco skoen også?[:)]

Vi hadde dem ifjor, da Snuppa ikke var såååå mye ute enda og ikke gikk i barnehage. Da kosta vi ikke på oss dyre sko....

Vi var faktisk veldig fornøyd med dem da, og hun var tørr og varm på beina [:)]

I år har vi kjøpt noen andre da....

ORIGINAL: 13november2010

Jeg har ingen erfaring med de skoene, og heller ikke lest testen...! Men, skoene er sikkert helt ok? Du merker jo fort om de mister fasongen, og gutten din går skeivt i de, og som du sier er det de neste par ukene han event må bruke de med tanke på din økonomi. Da går det jo an å kjøpe noen som er bedre, i tilfelle disse ikke funker... Mulig dere finner igjen den andre ecco skoen også?[:)]

Ja, det er det jeg også tenker [:)][:)] Det står jo navn og nummer i de, så det er jo lov å håpe. [:)] Derfor er det litt kipt å investere så mye i nye sko hvis de skal dukke opp. Også er det jo alltids greit å ha et reservepar.
Hmmm...

Vi hadde dem for ett par år siden og var veldig fornøyd med dem. Iskald vinter og masse ute, men hun var alltid tørr og varm.[:)]

Jeg jobber i barnehage, og har mye god erfaring med friends skoene derfra [:)]

Prøv de, og se om de passer foten til barnet ditt.
Men håper en ærlig sjel finner ecco-skoen da, så du får den igjen

greie, på sommern--

de sugde til seg vann og ble våt hele tiden.. drittstøvler/sko! [:@]

at de har kommet dårligst ut er jo noe nytt, da de foregående år har kommet ut best i test[;)]

ORIGINAL: Gitte__

Hadde dei til småen når han var 1 år. Var første vinteren hanna. Og dei var ikke så gode altså[:-] Veldig ekle å ta på, smale og var skikkelig dårlig plass til tjukkesokker/bukse...

Han ble litt kald i dei, og ikke holdt dei heilt tørre heller[&o]

Samme erfaring her og..

Jenta mi brukte dem i hele fjor, og var ikke våt en dag. Jeg har prøvd å hode de under vann lenge for å se om de trekker inn vann, og det gjør dem ikke. Men det var fjordårets sko. Tviler på at årets er dårligere...

Back
Topp