noen som har erfaring med fremfall ?

Karoline_

Flørter med forumet
det er ikke måte på hvor mange plager jeg skulle få etter baby nr 3...nå tror jeg ganske sikkert at det er en eller annen form for fremfall her. det er noe som stenger igjen hallen for å si det sånn:nailbiting:

noen med erfaring??
jeg kan dytte det vekk,men det kommer tilbake. minner om brokk egentligt...kniper som galen,men frykter det værste:(
 
Bestill en gynekologisk undersøkelse! Bedre å sjekke seg en gang for mye enn for lite.. kroppen er tross alt ikke den samme når en har opplevd fødsler.. Forhåpentligvis er det ikke noe unormalt!
 
Er ganske sikker på at jeg har cystocele, er henvist sykehuset for vurdering, har time om et par måneder. Lette grader kan stort sett trenes vekk, er de større kan man operere. På sykehuset her vurderer gynekolog og fysioterapeut fremfallet sammen
 
ganske sikker på at dette fremfall,men kjenner det ikke så mye bortsett fra en følelse av å ha noe som er i veien. gynekologen hadde stengt idag,men er klar til å ringe i måten tililigt..er vel ikke håp om at kniping og bekjen trening kan fikse ptoblemet fortløpende?
 
det er ikke måte på hvor mange plager jeg skulle få etter baby nr 3...nå tror jeg ganske sikkert at det er en eller annen form for fremfall her. det er noe som stenger igjen hallen for å si det sånn:nailbiting:

noen med erfaring??
jeg kan dytte det vekk,men det kommer tilbake. minner om brokk egentligt...kniper som galen,men frykter det værste:(

Håper du får time hos gyn og at du får sjekket det ut :Heartred Hørtes ikke godt ut å gå med det for lenge :sorry: Klem
 
Ut fra hva du beskriver, tror jeg absolutt at gynekologen skal ta en titt på deg. Trening av bekkenmuskulaturen hjelper til en viss grad, men som regel ikke nok hvis det er så mye som du beskriver. Hvis du fortsatt ammer, kan det hende at gynekologen vil vente litt med en operasjon etter som hormonene påvirker tilstanden også. Det er ventetid på alt, så få deg en time snøggast råd.
Skal selv på sykehus til vurdering i mai:sorry:
 
fikk time på lørdag. tenker litt sånn at det er jo ingen ting gynekologen kan fikse der og da,så litt redd for veien videre kjenner jeg. lever i håpet om at set skal ordne seg selv.
utifra det jeg har lest så er ikke dette værste utfallet...siden jeg ikke merker så mye til det bortsett fra en følelse at noe er der..
får knipenå knipe til lørdag,og håpe på det beste:facepalm:
 
Back
Topp