Noen som har erfaring med festeblødning?

Lille92

Forelsket i forumet
Heihei :)

Jeg lurer på om det er noen av dere som har erfaring med festerblødning?
Vi har prøvd i ett år nå på å bli gravide, men ingenting har skjedd så langt...
Siste eggløsning var mellom 30.08-01.09 ifølge eggløsningtesten. Og den 13.09 begynte jeg å blod, men det var ingen vanlig blødning som ved mensen, det var noen få dråper blod gjennom hele dagen, og jeg kunne gå mange timer uten noe å ha noen dråper. Ikke hadde jeg magekramper heller som jeg alltid bruker å få ved de to første dagene av mens. Jeg bruker også alltid å bli ekstra dårlig i magen de to første dagene av mensen, mens den 13. så hadde jeg ingen avføring (sorry for detalj).
Den 14.09 hadde jeg akkurat det samme. Mens idag, så kom det mer blod, og i dag stikker det helt nederst, men ikke slik som det vanligvis bruker å gjøre....

noen som har noe erfaring?

Synes det er seint med festeblødning 2 uker etter el. Tipper det er mensen likevel. Men man vet aldri :)

Ja, var det jeg og regnet med, men var så rart, for jeg har aldri hatt det sånn før... vanligvis når mensen kommer, så kommer den for fullt, ikje slik som dette... :P

Ja, var det jeg og regnet med, men var så rart, for jeg har aldri hatt det sånn før... vanligvis når mensen kommer, så kommer den for fullt, ikje slik som dette... :P
Man kjenner på så mye rart når man er prøver og vil så veldig være gravid :)
Hadde masse gravidsymptomer hele tida. Da jeg faktisk ble gravid, merka jeg ingenting bortsett fra at jeg Ikke fikk mensen.

hehe, ja det er helt sant, har aldri kjent så mye etter slik som jeg har gjort det siste året ;)
men nå er nok mensen kommet for fullt :( så vi får bare prøve igjen...
men er litt redd for at det kan være noe som gjør at vi ikje blir gravide... hvor lenge burde man vente før man tar kontakt med legen?

hehe, ja det er helt sant, har aldri kjent så mye etter slik som jeg har gjort det siste året ;)
men nå er nok mensen kommet for fullt :( så vi får bare prøve igjen...
men er litt redd for at det kan være noe som gjør at vi ikje blir gravide... hvor lenge burde man vente før man tar kontakt med legen?
Ville tatt kontakt med legen i nærmeste fremtid for å se hva de sier.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp