Noen som har erfaring med Diane? ¤p-piller¤

Frk KabelSatan

Elsker forumet
Ja? [:)] Erfaringer noen?
Har begynt på de i dag.. er litt skeptisk [8D]  Forrige gang jeg gikk på p-piller (Cerazette) måtte jeg slutte etter 3 uker ca fordi jeg ble helt umulius...[&:][X(]

Jeg har gått på diane i noen år nå.. Har ikke merket til noen som helst bivirkninger [:)]

Gikk på Diane/Feminil før jeg ble gravid. Har vært veldig fornøyd med de, ingen bivirkninger i det hele tatt. Byttet til de fra Loette fordi jeg har hatt uren hud og mye kviser, men da jeg brukte Diane var huden min kjempefin! [:)][:)]

Diane er anbefalt bla. for kvinner som ikke ønsker barn med PCOS. Og er en god P -pille. Jeg var kjempe fornøyd før jeg sluttet for å prøve å få barn

Mensensmertene mine ble mer enn halvert...og de var helt for Jæ....!!

Jeg er helt avhening av de...har brukt de siden jeg var 15 men noen pauser innimellom bland annet når jeg ble gravid...huden og håret ble mye finere,fikk en str sørre pupper da jeg først startet med de...:)

Jeg spurte om å få dem da jeg bodde i England men legen min ville ikke skrive dem ut for meg. Hun syns det var for mye negativt med dem...

Har gått på de i 10 år nå.. Har ikke hatt noen bivirkninger.. Litt større pupper eneste.. [8|][8D]

Men vet mange leger er "skeptiske" til å skrive de ut..

Jeg var ikke fornøyd. Ble et skikkelig hormontroll og gikk opp i vekt. Cerazette er jeg imidlertid superfornøyd med, så tror dette er VELDIG individuelt.. 

Takk for svar jenter![:)]

Noen flere som har prøvd de?

Diane gikk helt greit. Cerazette ble jeg nesten morder av.

ORIGINAL: Fru Riskorn

Godt å høre at jeg ikke er alene....[X(]

Diane har også rykter på seg å gjøre fremtidig prøving vanskelig, noe som kan stemme her [>:] Bl.a. med å klusse til syklusene. Kommer aldri til å gå på de igjen. 

ORIGINAL: Sjakkruta

Diane har også rykter på seg å gjøre fremtidig prøving vanskelig, noe som kan stemme her [>:] Bl.a. med å klusse til syklusene. Kommer aldri til å gå på de igjen. 

Det stemmer godt her og. Brukte halvannet år på førstemann (etter Diane slutt) og under en måned med andremann (kobberspiralslutt). Andre faktorer har bidratt, men jeg har hele tiden tenkt at p-pillene hadde noe med saken å gjøre.

ORIGINAL: YsePyse

ORIGINAL: Fru Riskorn

Godt å høre at jeg ikke er alene....[X(]

cerazette er noko dritt. Huska eg stod på kjøkkenet og følte plutselig et behov for å slå
nokon ned/gje nokon bank og etter det tok eg ikkje fleire av dei...

diane tok eg over mange år, er visstnok sterke p-piller som også hjelper f.eks mot akne

Funket veldig bra her. Gikk på dem i mange år - ingen bivirkninger unntatt vektøkning (men tror det er generelt for de fleste p-piller). Tok dem for uren hud, og det virket veldig god. Det tok 4 mnd etter pilleslutt før spiren satt.

Er nok veldig forskjellig fra folk til folk, jeg har vært super fornøyd og brukt de i 6 år,- men minste tulla vår kom som en liten overraskelse mens jeg gikk på de [:D] 

Back
Topp