Noen som har erfaring med dette bilsetet? *link*

*Petrine*

Forumet er livet
http://www.babykos.no/index.php?valg=produkt&gruppe=3&produkt_nr=N273-930%20&babykos=e2d0153b1e7a483c7b137a09f4fc59ad

Aldri hørt om.. Ville aldri kjøpt et sete fra en ukjent produsent.

ORIGINAL: Labambie

Hva med britax two way elite da? Det som er på tilbud på barnashus. Er det bra?

ORIGINAL: Labambie

Jepp! Kan være livsfarlig! Slike seter som går fra 9-36 kg anbefales heller ikke på generell basis. Også pleier de å være fremovervendte og det er jo heller ikke anbefalt på noen måte.

ORIGINAL: Zol80

Ja, det er veldig bra! Sikkert og godt. [:)] Brukt bakover, vel å merke. Ingen kombiseter anbefales å bruke fremover, da er de enda usikrere enn rent fremovervendte seter. Hvis setet skal være i daglig bruk, vil jeg anbefale å "oppgradere" til Britax Multi Tech. Mer polstring og sidestøtte i det.

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: Zol80

Ja, det er veldig bra! Sikkert og godt. [:)] Brukt bakover, vel å merke. Ingen kombiseter anbefales å bruke fremover, da er de enda usikrere enn rent fremovervendte seter. Hvis setet skal være i daglig bruk, vil jeg anbefale å "oppgradere" til Britax Multi Tech. Mer polstring og sidestøtte i det.

Håpte du skulle lese [;)]
Skal bare brukes en dag i uken når jeg skal jobbe og pappaen skal hente. Så da slår jeg til på tilbudet. Har multi tech i min bil som brukes ellers.

Back
Topp