Noen som har erfaring med denne?

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Ønsker meg en BaByliss C1000E Curl Secret krølltang... Noen med erfaring?

Har ikke erfaring, men lurer på det samme. Har bare vanlig krølltang nå med mange forskjellige "hoder" som funker veldig greit.

Japp min syster har den. Hon ælskar den. Veldigt førnøjd
Den kommer nemlig på sånn jubileumstilbud i en butikk her... 599,. :P lurer på om jeg må kjøpe den! Hater å stå og krølle selv....

Den kommer nemlig på sånn jubileumstilbud i en butikk her... 599,. :p lurer på om jeg må kjøpe den! Hater å stå og krølle selv....
Ja den her drar ju in håret selv. :-) Eg har vurdert å køpa den selv såg den var på nettet 799kr .
599kr var ikkje dårlig pris det. Hade sprunget till butikken visst de hade vart i nerheten av meg

Den så jo helt fantastisk ut! Lurer på om den er enkel å bruke og om den kan lage krøller i flere størrelser enn på bilde..? Skal væffal ønske meg en sånn!

Den er genial :D men les litt i bruksanvisningen før du bruker den :p jeg åpnet og tok ut håret i det den sluttet og lage lyd. Og var skikkelig missfornøyd! Men når jeg leste at jeg skulle telle 3,4 eller 5 pip, alt etter som hvor kraftige krøller jeg ville ha, så ble det bra ;)
Hater fremdeles å krølle bak... Men det gjør jeg uansett hva jeg bruker.

Den er genial :D men les litt i bruksanvisningen før du bruker den :p jeg åpnet og tok ut håret i det den sluttet og lage lyd. Og var skikkelig missfornøyd! Men når jeg leste at jeg skulle telle 3,4 eller 5 pip, alt etter som hvor kraftige krøller jeg ville ha, så ble det bra ;)
Hater fremdeles å krølle bak... Men det gjør jeg uansett hva jeg bruker.
Har du køpt den nu?? Den piper og nær håret setter seg fast eller visst de ikkje e rett?? Eller tar jag fel?

Den funker helt fantastisk, jeg krøllet håret på lillesøstra mi med denne når hun skulle konfirmere seg, og hun har altså hår helt ned til baken. Gikk kjemperaskt og krøllene holdt seg hele dagen :)

Den vil jeg også ha! Det ser nesten litt gøy ut :D

Back
Topp