Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Lurer jeg også på så følger denne! Står mellom denne og troll bedside crib, men synes det høres så praktisk ut at den kan brukes som reiseseng også! Lurer også på om troll sin også bare brukes til ca 6-8 mnd?
Har ikke så mye erfaring, men jeg kjøpte den på salg hos babybanden, og er veldig fornøyd så langt! Den var lett og sette sammen, og var faktisk litt større en jeg trodde [emoji4] Den virker stødig og var faktisk finere i virkeligheten synes jeg Jeg hadde vanlig sprinkelseng med første mann og det var veldig upraktisk om nettene. [emoji4]
Jeg bare sniker litt jeg hadde chicco til dattera mi og fy søren så fornøyd jeg var med den! Gjorde nettene så enkle! Både ift amming, men også det at jeg kunne se babyen hele tiden, legge en hånd bort hvis hun var litt urolig etc. Var sjukt deilig å ikke måtte stå opp av sengen for å få henne oppi til meg, og slapp å bekymre meg for at vi skulle rulle over henne eller hva enn som jeg hadde gjort hvis vi skulle hatt henne mellom oss