Noen som har erfaring med caspersen foto?

Jaja

Gift med forumet
De tok bilde i bhg til ungene mine. Lurer på noe angående betaling men de har ikke svart på tlf når jeg har prøvd å ringe... Så lurer på om noen her har peiling.[:)]

Den gamle barnehagen til mini har brukt Caspersen i flere år, og vi er veldig godt fornøyde, både med bilder og service.
Vet ikke helt hva du lurer på ang. betaling jeg, men jeg pleide bare å betale inn det beløpet jeg ønsket (altså i forhold til hvor stor fotopakke jeg ville ha), og evt. sende de bildene jeg ikke ville ha i retur.

Vi har fått tatt søskenbilde + vanlig portrett bilde. Men jeg tok ikke en av de tilbudspakkene de hadde, men valgte å beholde de søskenbildene som var i farger( et stort og to små) og et lite portrettbilde av hver, pluss gruppebildene. Men så står det på ene siden: Søsken mottar flere portrettbilder i tillegg til tilbudspakken. Disse kan da kjøpes for kr 60,- pr stk for 20x25 og kr 50,- for 15x20 i tillegg til tilbudsprisen.

Men betyr det da at de koster det KUN hvis du kjøper en tilbudspakke? Eller koster de det uansett? Spurte i bhg men ingen kunne svare meg på det... [8|]

Back
Topp