Noen som har erfaring med candida/muggsopp?

Hot*Mama

Gift med forumet
Eldstedatteren min har fått diagnosen "candida"[&o] Hun skal nå igjennom en ekstrem diett i 4 uker.[&o] 
Kjenner jeg er helt motløs, og føler ikke jeg har motivasjon til og klare og gjennomføre dette![&o]
Men jeg MÅ jo tenke på lillemor.. Hun er så mye syk stakkar, og hoster så at hun kaster opp![&o]

Noen som har erfaring med dette?

til en viss grad ja, men ikke så lett å svare når jeg ikke vet hva du lurer på..

send gjerne pm hvis du vil [:)]

ja, sambo har hatt det[;)] det var vanskelig, men det var verdt det.

ORIGINAL: Kakemonsteret

Nei har ikke erfaring om det, men hva er det? Stakkar jenta di da. [&o]

Det har vært muggsopp i veggene der hun sov fra hun var nyfødt..[:(] Så nå er det kommet i lungene hennes, og i blodet![:(] Kan være veldig farlig- får hun ikke hjelp for det, kan det føre til nyresvikt bla.! Syns det her er forferdelig![:(]

Dytter litt..

oi..huff, så fælt :( Stakkars lille jenta di !
Jeg kan ikke gi noen råd desverre, men jeg dytter for deg

ORIGINAL: Dollface

her finner du iallefall mye gode råd

http://www.candidaallergy.com/

Tusen takk Dolly! Har vært inne og lest litt.. Syns bare så utrolig synd på jenta mi, uff!! Håper ikke hun merker noe til at hun ikke får det de andre barna i bhg får- men styreren lovte og tilpasse seg og lage spesial mat til henne, så det går sikkert greit!

ORIGINAL: Hot*Mama

ORIGINAL: Kakemonsteret

Nei har ikke erfaring om det, men hva er det? Stakkar jenta di da. [&o]

Det har vært muggsopp i veggene der hun sov fra hun var nyfødt..[:(] Så nå er det kommet i lungene hennes, og i blodet![:(] Kan være veldig farlig- får hun ikke hjelp for det, kan det føre til nyresvikt bla.! Syns det her er forferdelig![:(]

Hvordan fant derre ut at det var candida? hvordan gikk dere frem??
Gutten min har hostet siden han var nyfødt han også, han har skikkelig fæl hoste, men legene sier det er virus.
Men har i det siste fått mistanke til at det er inneklimaet der vi bor som har skylda, (driver å flytter nå da.) Men han må vel få noe behandling?

Back
Topp