Noen som har erfaring med bruk av Voltaren..

x1x~lilla gumman~

Glad i forumet
Har fått dette av min lege siden ryggen min ikke er helt tipp-topp..

Smertene tilsier at jeg burde ta en men så er det angsten for å få noen av disse bivirkningene som står oppført på pakken da..

Har noen her tatt slik medisin og hva er din erfaring.. vet man reagerer forskjellig på medisiner, men spør for det.. [8D]

jeg har hatt dem en gang, men jeg fikk ingen bivirkninger av dem [;)]

Fikk ikke noe effekt, og heller ingen bivirkninger [;)]

ORIGINAL: Gullungen nr 2

Jeg fikk ikke noen bivirkning.
Jeg fikk voltaren svelge tabletter mot ryggen men funket ikke i dte hele tatt på meg.
Men derimot voltaren stikkpiller funket bra.

Takk for svar![:)][:)]

Ja, disse skal svelges.. skulle kanskje heller tatt disse som stikkpille utifra din erfaring.. disse jeg fikk var på 50mg.. tenker jeg tar å prøve ikveld slik at jeg får sovet...

jeg tar dem fordi jeg sliter med håndleddene mine..og jeg har aldri fått noen bivirkninger av dem...og de virker veldig bra på MEG...

Tusen takk for svar! Letter godt å lese at ingen nevner bivirkninger som psykose.. [:D][8D]

Hvis diare er én bivirkning så gjør ikke det noe - er så hard i magen at å gå på do er et sant helvete[:'(]

Jeg fikk bivirkninger på de jeg da...
Men fikk de i kombinasjon med noen andre medisiner så de regner med det var kombinasjoen som skapte problemer...
Men jeg fikk alvorlige kramper, i kjeve og ansikt og ble kjørt ganske så kjapt til akutten i sykebil[&:]
Men som sagt; de sier det var kombinasjoen av medisiner!

Ja, da har jeg tatt en.. så får tiden vise om jeg rører rundt her på BV i natt med rare innlegg og tull..

OG hvis det skulle dukke opp noen troll i natt.. så kan det jo alltids være meg.. lettere psykotisk og nokså forvirret.... [8D][:D][:D]

Hvis tilfelle.. så send meg i seng er du snill[:D][8D]

jeg har tatt de flere ganger..får bare litt sånn småstikkninger i magen, så det er bedre enn å ha de andre plagene [;)]

Jeg gikk også på disse en ukes tid pga. ryggen. Hjalp meg veldig, og ingen bivirkninger[:)]

Back
Topp