Jeg hadde eggløsning lørdag 24 nov. Jeg har en lutealfase på 14 dager, konstant(hatt 15 en gang og 13 en gang bare), denne gangen fikk jeg blødninger på kvelden dag 11. Jeg temper så jeg vet når jeg har el etc. Dag 12 sank tempen en del, men fremdeles over coverline, holdt seg stabil der frem til igår, da sank den for første gang med et søkk under coverline og idag spratt den enda høyere opp igjen. Jeg hadde blødning i 7(normalt har jeg 3-5 dager med blødning som mens) dager og forventet at dette var helt utelukket, men da smertene i puppene aldri ga seg(har det kun i dpo-land) og kvalmen er opp og ned har jeg testet for graviditet. Testene øker og det er liksom ikke tvil om at jeg er gravid(har tatt 10 tester
) men er det at jeg har blødd i 7 dager som plager meg, er det mulig å blø så lenge og likevel gå bra?
Jeg kan jo se for meg et scenario om festeblødning og at det søkket 12 dpo var dippet?
Ved kjemisk antar jeg at testene ikke ville økt?
Ved exu ville jeg vel hatt smerter?
Burde slappe av, men den blødningen irritere meg veldig.
Noen som har noe erfaring rundt dette?
Planlegger å dra til legen over helgen om det fortsetter å øke og være positive tester.
Jeg kan jo se for meg et scenario om festeblødning og at det søkket 12 dpo var dippet?
Ved kjemisk antar jeg at testene ikke ville økt?
Ved exu ville jeg vel hatt smerter?
Burde slappe av, men den blødningen irritere meg veldig.
Noen som har noe erfaring rundt dette?
Planlegger å dra til legen over helgen om det fortsetter å øke og være positive tester.