lillyzilly
Forumet er livet
Hei, er det noen som har erfaring med å utsette mens uten p-piller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har. Brukte primolutt. Jeg ble en heks på de. Skikkelig sint hele tiden. Ellers ble mensen utsatt men husker ikke når den kom tilbake.
Kom over den siden her, er det disse du brukte Bukett?
https://no.euroclinix.net/utsette-mensen
Så kjedelig at humøret ble så påvirket :/
Okei, takk for at du delte erfaring snille duDet var i 2015 så husker ikke helt hvordan pakka så ut, men de het ihvertfall primolut..så det var sikkert de
Var det samme tablettene som Bukett brukte tror du?Har gjort det en gang pga reise, gikk veldig greit. Fikk ikke noen større bivirkninger tror jeg.
Det var primolut ihvertfallVar det samme tablettene som Bukett brukte tror du?
Ja, ser ut til å være den samme.Det var primolut ihvertfall
Heter legemiddelet det samme så er det hovedsakelig det samme, oftest bare av en annen produsent.
Æsj, så kjedeligAlt av hormonmedisiner har helt forferdelige bivirkninger på meg (aller mest på humøret, blir veldig deppa, sint, kranglete) så det ville jeg aldri tatt sjansen på
Jeg har. Brukte primolutt. Jeg ble en heks på de. Skikkelig sint hele tiden. Ellers ble mensen utsatt men husker ikke når den kom tilbake.
Oi, det var ikke braJeg har prøvd disse en gang jeg også. Og aldri mer! Fikk store smerter i magen, fikk småblødninger likevel så var ikke verdt det.
Oi, det var ikke bra
Skjønner. Har respekt for hormoner, så litt skeptisk til å prøve. Så takk til alle som deler erfaringerNei fra min side anbefaler jeg ikke det. Men kan være kroppen min som reagerte på hormonene i de da[emoji6]