Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har stellesekken![]()
Jeg har bestilt babynest fra vida’s!! Har jo ikke testet det, men det var veldig fint og fast, og tekstilene virket veldig gode![]()
Vi har bestilt fra vidas babynest og er veldig fornøydVi har både sengeslange og flettekant
Bra kvalitet er det også
Er den like funksjonell som de skal ha den til å være?
Tja.. nå i disse coronatider så har jeg jo bare vært på helsestasjon dahaha...
men JEG er fornøyd jeg altså! Men er det noe spesielt du tenker på da? Den «våtserviett»lomma er ubrukelig da den er for liten,og våtservietter vil bli tørrservietter da![]()
Ja det virker slik - men har ikke hatt det store behovet enda da!Bare reklamene virker for f
gode til å være sann så tenkte jeg skulle sjekke om det var tilfelleter hvordan er det med plass i selve sekken, får man plass til skift, bleier og evt andre ting?
Ja det virker slik - men har ikke hatt det store behovet enda da!sekken oppleves som «tom» foreløpig føler jeg. Da har jeg en stor våtserviettpakke, gulpeklut, 4 bleier, skift, tørrkluter og underlag til å skifte bleier på. Hae ofså hatt med 0,3 liter termos, 1 flaske og pulvweboks, og sekken oppleves fortsatt som «tom».. Da har jeg termosen også inne i sekken (den kan jeg jo ha utenfor ved plassmangel).
Som vanlig. 5-7 arbeidsdager trur jeg, bestilte før coronan brøyt ut så da gikk det helt fint. Nå skal det være tilbake til det normale har jeg hørt men ingen problem å bestille fra de eller noen andre nettsiderHvordan var leveringstiden?
Jeg vil si det tok litt tid, husker ikke akkurat hvor lenge.. men jeg bestilte midt i corona-tiden, så mulig det hadde litt innvirkning!! Bestilte nest, en leke og en skål i silikon. Vil tippe det kanskje tok rundt to uker for meg å få det (bor i innlandet), men mye mulig det tar kortere tid nå!Hvordan var leveringstiden?
Mener jeg så reklame, de hadde sykt fine babynest da
Hvor lenge er det vanlig å bruke babynest? Mulig jeg bestiller derfra.

Svigermor har kjøpt et babynest til oss, men det skal vist være av den minste typenSlik jeg har forstått det kommer det litt ann på hvor fort baby vokser og hvordan baby etter hvert sover... men har null erfaring selv![]()
ante ikke de hadde størrelser heller liksom.Svigermor har kjøpt et babynest til oss, men det skal vist være av den minste typenante ikke de hadde størrelser heller liksom.
Mener jeg så reklame, de hadde sykt fine babynest da
Hvor lenge er det vanlig å bruke babynest? Mulig jeg bestiller derfra.
Ja, så helt genialt ut at man kan justete størrelsen
Til storesøster brukte vi babynest lenge, husker ikke helt eksakt, men vil tro hun var rundt 8-9mnd.
Det var ikke fra vidas babynest da, men fra en nettside som nå ikke selger babynest lenger. Ser ut som Vida’s har samme prinsipp som vi hadde på våres babynest, altså at man kan åpne det i enden og justere hvor «trangt» man vil ha babynestet. Så etterhvert som hun vokste, så bare åpna vi enden så lå føttene utenfor, og «slakka» det sånn at det ble mer ronslig rundt hode/kropp![]()