noen som har erfaring fra dem?

Glem det - de er faktisk testvinnere[;)]

http://www.cewefotobok.no/fotobok-testvinner.php

Desverre.

Men vet at Japanphoto vant en test på fotobøker i fjor.[;)]
Har sette en bok derfra som var VELDIG fin!![:D]

GO FOR IT! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: sånja

Desverre.

tenker på gave til oldemødrene. De har jo alt vettu[8D]. Og i fjor tenkte jeg at en kalender kunne vært en kjempe fin måte å gi oldemor (k sin bestemor, siden min bestemor ikke husker noen ting) lov å se jenten i forskjellig lek hele året - men så viste det seg at det var en annen i familien som hadde som tradisjon å gi hun kalender hvert år[&:] så i fjor fikk hun to kalendere.. ble litt mindre spesielt enn jeg hadde ønsket[8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

ORIGINAL: sånja

Desverre.

tenker på gave til oldemødrene. De har jo alt vettu[8D]. Og i fjor tenkte jeg at en kalender kunne vært en kjempe fin måte å gi oldemor (k sin bestemor, siden min bestemor ikke husker noen ting) lov å se jenten i forskjellig lek hele året - men så viste det seg at det var en annen i familien som hadde som tradisjon å gi hun kalender hvert år[&:] så i fjor fikk hun to kalendere.. ble litt mindre spesielt enn jeg hadde ønsket[8D]

Er mange kalendere ute og går i vår familie også, så jeg har begynt på fotobok. Tenkte lage en liten versjon til oldeforeldrene med bilder fra året som gikk![;)] Må være en utrolig koselig gave å få, spes for våre som bor så langt borte![:)] Da kan de vise det frem til besøk osv..

første året ga vi kopper med bilde på.. Og i fjor ga vi kalender.. Vurderer fotobok men er litt redd den vil bli liggene i en skuff..[8|]

Back
Topp