noen som har erfaring ang

linnjune

Glad i forumet
Ellas kitchen, barnedrikk fra 4 mnd med jordbær og eple..?

Ja Oliver elsker de! :)

ORIGINAL: lillebebis

bytt Oliver med Erik [;)]

er det som et lite ekstramåltid eller er d bare kosedrikke???

Vi brukte den som mellommåltid om vi var ute :) Har ikke brukt den på over 2 mnd nå :p

Takk for svar...[:)]

ORIGINAL: aea

bytt Oliver med Erik [;)]

Bytt ut Oliver og Erik med Helmine-Lineah[;)][:D] Men syns dei er /#%#"") så dyre!!!

Bytt ut med bassen:)

Syns d blir mye søl å gris med di. Snuppa må sikkert øve seg litt mer å går d bedre[:)]

ORIGINAL: Minsa*

Syns d blir mye søl å gris med di. Snuppa må sikkert øve seg litt mer å går d bedre[:)]

jeg hadde det på flaska hennes, funka gull....[:)]

her var det mest suksess å ta litt og blande med en del vann, sunt og godt[:D] både andy og alex likte det. spesielt alex, hun kuppet dlaska og drakk 125ml mens hun satt på gulvet[:)]

hmmm de tror jeg jonathan må få smake en dag:) siden det var så mange babyer her så likte den;)

Det er smoothies. Og de er kjempegode! Lillegutt elsker dem. [:)]

rådyre men gode smooties[;)]

Julian har smakt grønn og rød og elsker de..

hyyyyler når det er tomt, klemmer og suger på den ..men desverre,,haha..så får EG kjeft liksom.[:D]

Han fikk en igår da vi var tur..veldig praktisk

dyrt når jeg får inn 2 skjeer av dette i munnen på mini. hun ville gremmes av den..... og etterpå er det full nekt. igjen med munn og dytter vekk skjea.....
hadde jeg bare hatt en enkel baby å mate.............

men ellers virker det jo veldig praktisk om det er noe som faller i smak hos de minste da [:)]

ORIGINAL: hæppi28

dyrt når jeg får inn 2 skjeer av dette i munnen på mini. hun ville gremmes av den..... og etterpå er det full nekt. igjen med munn og dytter vekk skjea.....

men ellers virker det jo veldig praktisk om det er noe som faller i smak hos de minste da [:)]

Klarer hun ikke å holde posen i hendene og suge selv ?

Det er det som er hele stasen her iallefall " bestemme selv"

Det blir litt søl såklart, men har bare våtservietter for hånda så for han bare styre på og kose seg[;)]

syns også di er dyre til å ha til hverdag.
På kiwien her hos meg står d om di : sundt,godt å billig....haha

ORIGINAL: Vesten

ORIGINAL: hæppi28

Klarer hun ikke å holde posen i hendene og suge selv ?

Det er det som er hele stasen her iallefall " bestemme selv"

Det blir litt søl såklart, men har bare våtservietter for hånda så for han bare styre på og kose seg[;)]

hu liker det jo ikke.....så skal jeg i det hele tatt få noe i henne, må jeg lure henne med skje....
men nå er det en stund siden sist jeg prøvde da. men syns liksom de er for dyre til at jeg kun klarer å lure i henne 2 skjeer liksom....[&:]

Vienna liker de kjempegodt [:)] 

Back
Topp