Noen som har en mann som er

Monica*27

Glad i forumet
intressert i veteranbiler???

vi har en ford taunus 1971 rs17 til salgs[:D] den går klokkerent, skal bare fikse ene døren på den så er den helt i orden. det er en sånn bil som du kan rulle ned alle vinduene ned så blir den sånn åpen med tak over. husker ikke hva det heter[:D] 

tenkte å selge den for 20.000

hvis dere har en sambo eller mann som er intressert i sånne biler så kan dere jo tipse han[:D]

jeg har en svigerfar som ELSKER veteranbiler....
har du bilde av den?

Intrerssert er han, men får holde med den ene han har... [:D]

Hm... Litt feil type bil og ser jeg nå... [8D]

Pappaen min også,, men bor nok litt langt vekk...[&:]

NEI, HAR EN SØNN SOM ER GAL ETTER RC BILER.

ja,ikke over interisert,tror han er mer interisert i å finne en NY bil,nå som vi får 3 unger etterhvert[:)]

Vi har ikke bil i det heletatt, måtte vel skaffa oss en ganske stor og barnevennlig bil nå, om vi skulle hatt, siden vi må ha to babiser med oss til sommeren[;)]

ja skal løpe ut og ta ett bilde..legger det ut her etterpå. ok?

Trenger da ikke være mann for å like biler vel [:D]

Og det heter vel Hardtop hvis jeg ikke misforstod helt.

ORIGINAL: Monica24

ja skal løpe ut og ta ett bilde..legger det ut her etterpå. ok?

den er god[:)]

Her e vi begge to intressert i veteran bil. MEN d va no feil bil merke da vett... [:D] Chevrolet som e tingen her.[;)]

ORIGINAL: Tutti80

Her e vi begge to intressert i veteran bil. MEN d va no feil bil merke da vett... [:D] Chevrolet som e tingen her.[;)]

Her også [;)]

her er gliset tyren 85...

sorry det tok så lang tid men kom ikke inn på å sende det...

men klarte det no

det er den og...ingen rust ingenting..og som skrevet før så går den klokkerent![;)]

den var kjempe fin, dere kan jo legge den ut på finn.no, der får dere sikkert solgt den[:)]

Back
Topp