Jeg prøver Ingrid Espelid sin nå. Men har byttet ut sukker med melis, spennende! Testet den bak på røde gjærpakken i forrige uke, men den funka ikke for meg.
Er melis sunnere en sukker? Beklager om det er et dumt spørsmål...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg prøver Ingrid Espelid sin nå. Men har byttet ut sukker med melis, spennende! Testet den bak på røde gjærpakken i forrige uke, men den funka ikke for meg.
Er melis sunnere en sukker? Beklager om det er et dumt spørsmål...![]()
Melis er vel sukker, bare pulverisert. Tror jeg![]()
Bare hørt det skal være så bra så tenkte å prøveÅja.Man lærer så lenge man lever.
Hvorfor bytta du om?
Det er potetmel i også ser jeg på pakken.Åja.Man lærer så lenge man lever.
Hvorfor bytta du om?
Bare hørt det skal være så bra så tenkte å prøveluftigere boller sies det. Og jeg trenger all luft jeg kan få, er ikke noe husmor akkurat!
Jeg også. Ny ovn så litt uvant.ÅNei, er ikke så mye husmor selv, men prøver så godt jeg kan, så tar i mot alle tips. Nå er jeg spent på om bollene dine ble bra.
![]()
Jeg også. Ny ovn så litt uvant.
De ble bra! Namnam! Hadde i litt mindre sukker (melis) så de ikke ble så søte, akkurat passeJa, da blir man usikker. Må bare prøve seg fram.![]()
De ble bra! Namnam! Hadde i litt mindre sukker (melis) så de ikke ble så søte, akkurat passe![]()
Jeg er ikke så kresen så ikke sikkert du syns de er godeSå bra! Kanskje jeg skal prøve det neste gang, da.
Å, nå fikk jeg lyst på boller....
Jeg er ikke så kresen så ikke sikkert du syns de er gode![]()
Denne har jeg også brukt og de ble fantastisk gode!!!http://www.detsoteliv.no/oppskrift/verdens-beste-boller Jeg bruker denne, og får et veldig bra resultat![]()
Denne har jeg også brukt og de ble fantastisk gode!!!