Noen som har en graviditets-app å anbefale?

skapbergenser

Forelsket i forumet
Leter etter en "graviditets-app"! Det finnes jo et hav der ute av både gratis apper og apper man må kjøpe, noen som har en å anbefale? Kjenner jeg er hekta på alt som har med graviditet å gjøre selv eller å kun ha visst om spiren i 5 dager hehe;)

Jeg har selvfølgelig babyverden sin app og så har jeg kjøpt barnimagen sin :) Barnimagen sin forvirrer meg litt for jeg er ca 4 uker og 4 dager på vei og jeg har lagt inn termindatoen men da kommer det opp at jeg er i uke 5:P Vet ikke om de teller fremover i stedetfor? Om du forstår?:P Den er ihvertfall fin :)

tyren88 skrev:
Jeg har selvfølgelig babyverden sin app og så har jeg kjøpt barnimagen sin :) Barnimagen sin forvirrer meg litt for jeg er ca 4 uker og 4 dager på vei og jeg har lagt inn termindatoen men da kommer det opp at jeg er i uke 5:P Vet ikke om de teller fremover i stedetfor? Om du forstår?:P Den er ihvertfall fin :)

Du har fullført 4 uker, så du er i gang med uke 5 når du er 4+.. Når du passerer 5+0 begynner du på den sjette uken.. Så det stemmer det. Man kan bli rimelig forvirra da! :)

HVORFOR finner jeg ikke babyverden sin? Vil også ha gravid app... 

tror det er fordi den kun er til iphone!! så hvis du har android, er nok det forklaringen.. Syntes det er dumt, for jeg vil også ha appen! 

Da må jeg hvertfall laste ned babyverden sin, så får jeg se om det blir en av de andre også:) 

AncaLaBancala skrev:
tror det er fordi den kun er til iphone!! så hvis du har android, er nok det forklaringen.. Syntes det er dumt, for jeg vil også ha appen! 

Æsj, orker ikke kjøpe iPhone bare pga en app... 

Back
Topp