Noen som har en følelse av når bebis kommer?

Bampsebompi

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Føler meg skikkelig snål, men siden uke 20 har jeg hatt en ekkel følelse av at lillegull kommer før han skal. De siste to ukene har jeg kjent skikkelig på følelsen. Magen har sunket, mensmurringer og maaaaaaaange kynnere. Skikkelig ekkelt, og er sikkert bare jeg som er hysterisk, men snålt likevel.

Noen av dere som føler det slik?

nei, har mange ubehagelige kynnere da og det har jeg hatt lenge, men det hadde jeg sist svangerskap også.

jeg har vel mer følelsen av og gå noen dager over her.

Er jo veldig vanlig å kunne ha en del kynnere :) og jeg har kjent "nedpress" alle gangene fra disse tidene fordi barnet blir tyngre og legger mer vekt på bekkenet.. hehe.. jeg har et håp om at denne også kommer litt før termin :) for man blir jammen fort lei mot slutten :P
Nr 1 kom 3 uker før termin
Nr 2 kom 4 dager før termin :) så sjansen for at denne også gjør det, er stor :D

får håpe du ikke føder altfor langt fra termin ;) kan nok bare være noe du føler akkurat nå da.. er dette din første eller?

Ja, det er min første. Så er vel en del unødige bekymringer og nye opplevelser som kanskje er med på å fremme følelsen også! Samtidig så har min mor født alle fra 1 mnd til en uke før termin!

Ja, det er min første. Så er vel en del unødige bekymringer og nye opplevelser som kanskje er med på å fremme følelsen også! Samtidig så har min mor født alle fra 1 mnd til en uke før termin!

kan nok hende du også får babyen før termin..men så lenge det ikke mer mer enn 1 måned, så gjør det da ingenting :) jeg selv syns det bare var godt å måtte slippe å gå over tiden :) for jeg merket jeg ble lei og sliten av magen og det å dele kroppen min med en annen når det var 3-4 uker igjen til termin :P hehe..

hvis du er bekymret, så burde du snakke om det med jordmor eller lege.. så kansje du får noen svar om hvorfor du føler som du gjør ;):)

Har ikke tenkt så langt, håper han blir inne en god stund til :) Første kom 6 dager før og andre 6 dager etter, så gyn sa at han her kom vel på termindagen :p Gjør ikke noe om han kommer en uke og to før :p

Jentungen kom 18 dager før tiden, så i hodet mitt kommer vel ikke neste før langt på overtid :p

Jeg er som deg og tenker at det kanskje kan skje noe før tiden.. Om ikke selve fødselen, men kanskje premature rier Evt. Ble innlagt 2 Mnd før termin sist gang med blødning og premature rier. De fikk stoppet det og fødte prinsen med hastekeisersnitt 2 dager før termin pga svangerskapsforgiftning. Sååå nå når det nærmer seg 13 uker igjen til termin har jeg begynt å pakke en bag til føden bare sånn just in case ;) Var ikke så lett for sambo stakkar å pakke til meg (han kom med mye klær som var alt for små :p) greit å ha en bag klar :)

Har ikke noen bestemt følelse enda på når han kommer, men tenker at den melder seg i løpet av sommeren ;)

Med storesøster kjente og visste jeg at hun kom til å komme før termin. Hvor lenge før visste jeg ikke, men det var deilig at jeg klarte å stole såpass på kroppen at jeg med sikkerhet visste at jeg ikke kom til å gå over. Hun kom 4 dager før termin :)

Ja, desverre.. Tror han kommer snart :(((

Back
Topp