Noen som har en føflekk under foten?

Bampsebompi

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Merket at jeg hadde en på fotsålen under foten idag. Leser bare om kreft og allverdens når jeg leser om føflekk under foten.

Noen som har som ikke har trengt å fjerne den?

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Merket at jeg hadde en på fotsålen under foten idag. Leser bare om kreft og allverdens når jeg leser om føflekk under foten.

Noen som har som ikke har trengt å fjerne den?

Har du hatt den lenge? Jeg fikk plutselig en føflekk inni hånden, og som deg leste jeg på nettet om føflekker inni hånden og under føttene og sammenhengen med kreft. Men like plutselig som den dukket opp så forsvant den. Var visst ikke en føflekk likevel, selv om den så helt ut som en føflekk. Hadde den vel 1-2 mnd tror jeg før den bare forsvant.

Jeg har en føflekk under foten, hatt den så lenge jeg kan huske. Aldri tenkt noe over at det er farlig å ha føflekk der???

Men har den plutselig dukket opp så kan du jo sjekke det med lege hvis du føler for det.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Jeg har en føflekk både under foten og i hånden. Har hatt dem så lenge jeg kan huske, men har aldri hørt om at man kan få kreft av det.
De er små og litt bleke, da...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har en under ei tå, har hatt den så lenge jeg kan huske. Har aldri tenkt over at det kan være farlig.

Det var godt å høre! Trodde nesten jeg var den eneste nei, den er liten og uendret, så da er den nok ikke farlig

Jeg har flere både på føttene og inne i henda. Går til kontroll hos hudlege 1 gang i året fordi jeg har så.myr føflekker, og hu har aldri nevnt noe spesielt annet enn at jenter bør være ekstra obs.på føflekker på leggene ;)

Jeg har en føflekk under foten, hatt den så lenge jeg kan huske. Aldri tenkt noe over at det er farlig å ha føflekk der???

Men har den plutselig dukket opp så kan du jo sjekke det med lege hvis du føler for det.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Signerer:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Eg har føflekk under foten og har også hørt at dette ikkje er bra. Så spurte legen om det og han såg på føflekken men sa berre at den såg fin ut og det berre var tull å fjerne den, vart egentlig litt opgitt over legen då for følte ikkje at han tok det seriøst når eg veit om mange som har fjernet under foten berre på grunn av plasseringa.

Jeg har ekstremt mange føflekker, har fått fjernet noen til legen uten noe problem. Har alltid hatt føflekker under foten og inni hånda! Så det trenger ikke være kreft nei. Følg med på nye føflekker og se etter forandringer. Bestill time til lege hvis du er bekymret. :-)

Jeg har en midt under foten.. Alt tenkt over at den er farlig...

Sent from my iPhone using BV Forum

Trenger ikke være kreft, men man bør egentlig fjerne føflekker under foten. Har visst noe med at når den konstant blir utsatt for press og berøring, så er den mere utsatt. De sier vel det samme om føflekker i truse- og bhkanten.

Trenger ikke være kreft, men man bør egentlig fjerne føflekker under foten. Har visst noe med at når den konstant blir utsatt for press og berøring, så er den mere utsatt. De sier vel det samme om føflekker i truse- og bhkanten.
Men min feks er ikke utstående, den er helt kant i kant med huden liksom. Kjenner ikke antydning til at den er der en gang.

Har andre på kroppen som er mer i veien for å si det sånn :-P

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Men min feks er ikke utstående, den er helt kant i kant med huden liksom. Kjenner ikke antydning til at den er der en gang.

Har andre på kroppen som er mer i veien for å si det sånn :-P

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Jeg kan ikke så mye om det, men har flere leger i slekta. Bl.a en kirurg, han sier de bør fjernes. Trenger ikke være utstående for å være farlig.

Jeg kan ikke så mye om det, men har flere leger i slekta. Bl.a en kirurg, han sier de bør fjernes. Trenger ikke være utstående for å være farlig.
Må siden frister lite å fjerne en føflekk under foten :-P
Da må det jo skjæres et stort hull da.
Dessuten har den ikke endra seg idet hele tatt, er som den alltid har vært fra jeg var lita.

Fjerna en under trusa en gang i 7.klasse.

Har en del andre jeg skulle ha fjerna først egentlig.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Må siden frister lite å fjerne en føflekk under foten :-P
Da må det jo skjæres et stort hull da.
Dessuten har den ikke endra seg idet hele tatt, er som den alltid har vært fra jeg var lita.

Fjerna en under trusa en gang i 7.klasse.

Har en del andre jeg skulle ha fjerna først egentlig.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Min er ikke en smule endret den heller. Så vi får vel heller følge med de

Back
Topp