noen som har en disc man til salgs?!

**Lykke**

Gift med forumet
hoho.. JA! du leste rett [8D] Vi har ei god jente som elsker å høre på musikk! spesiellt i bilen.. hun klager alltid på at det ikke er høyt nok! "eg høøøøøørre IKKJE!" [8|]
Så vi må skaffe en discman til henne! Så kan hun hørre cd'ene sine så "høyt" hun vil [:D]
Den blir god å ha i sommerferien! [:)]

Må være en som tåler en hump eller to! ikke en som hakker.. husker noen var dårlige sånn! [:D]

Hva med å heller kjøpe en mp3 spiller?
Da kan dere jo laste inn sanger og ikke kommer det hakk ved homper heller[:)]

ja, hun har en hun hører sanger på! Men, det er mangen av lydbøkene og cd'ene hu hører på som ikke kan lastes ned.. ikke som jeg finner iallefall! Spesiellt ALF & BETT sangene fra god boken!

hmm.. kan jeg LETT legge inn en cd på dataen?! [8|]

Ja det er ingen problem å legge inn sanger på dataen.. Hvilke program som er lettest å bruke vet jeg ikke, men kanskje noen andre her inne vet det[:)]
Jeg ville også anbefalt mp3 da jeg husker at disse discman hakket slik i humper o.l.

ORIGINAL: IdaTh*

ja, hun har en hun hører sanger på! Men, det er mangen av lydbøkene og cd'ene hu hører på som ikke kan lastes ned.. ikke som jeg finner iallefall! Spesiellt ALF & BETT sangene fra god boken!

Jeg bruker bare den vanlige windows media playeren på dataen. Setter i cden så den spilles av,og trykker på ripp øverst. Vips,så er cden på dataen,og du får sangene over på mp3 spilleren:)

Nero kan brukes til sånt[;)]

ORIGINAL: Linda*

ORIGINAL: IdaTh*

Jeg bruker bare den vanlige windows media playeren på dataen. Setter i cden så den spilles av,og trykker på ripp øverst. Vips,så er cden på dataen,og du får sangene over på mp3 spilleren:)

å jøss!! prøvde nå! det var jo flaut enkelt [:)] Takk alle sammen! da blir det ingen discman [8D]

Back
Topp