Noen som har Emmaljunga Style stelleveske?

Frk august

Glad i forumet
og vil si hva de synes om den?
Har en sort emmaljunga mondial fra 2008, men jeg trenger ny stellebag. Hadde egentlig bestemt meg for en mønstret ju-ju-be be all, men ble litt usikker når jeg så emmaljunga hadde flere modeller enn exlusive stellebag.

Takk for tips!

Jeg har den svarte! Den er kjempe lekker å se på + at den rommer masse, og har i tillegg eget rom til stelleunderlaget, mobil lomme, kulepenn lommer, flaskeholder, m.m. Absolutt å anbefale[:)] Har fått mange kommentarer om hvor flott veske jeg har[:)]

Takk for svar :)
Jeg synes det er kjekt at den ser litt vanlig ut, samtidig som den har stelleveskefunksjoner! Vurderer den absolutt, har sort vogn.. Men alle jeg har spurt til nå synes den er så harry[:-]

Den hvite er kanskje litt harry[:D] Den er i tillegg i kunstskinn. Den sorte er i vanlig stoff. Synes den er fin jeg! Jeg har også sort vogn (Emmaljunga Edge Duo med classic chrome understell). Jeg synes faktisk style vesken gjør vognen mer "elegant". Pappan trenger jo ikke ha med vesken når han skal ut og trille[:D] Det ville garantert sett harry ut[:D][:D]

ORIGINAL: nettinett

Jeg har den svarte! Den er kjempe lekker å se på + at den rommer masse, og har i tillegg eget rom til stelleunderlaget, mobil lomme, kulepenn lommer, flaskeholder, m.m. Absolutt å anbefale[:)] Har fått mange kommentarer om hvor flott veske jeg har[:)]

samme her! er kjempe glad for at jeg kjøpte den [:)][:)]

Back
Topp