Noen som har Emmaljunga Scooter S? :)

Scrappycat

Forelsket i forumet
Vurderer sterkt å kjøpe denne vogna :) Har hatt City Cerox 360, så jeg er blitt litt avhengig av de små hjulene foran, hehe ;) Hvis du har den, eller har hatt den.. Hva er bra, og hva er dårlig? :)

Jeg har emmaljunga scooter vogn og den er super , hjulene er helt ok, veldig fine på sommer høst og vår bruk, vinteren bruker jeg ikke den vogna for hjulene setter seg fast i snøen og de sklir siden de ikke er noe spor i de nesten! Så om vinteren bruker jeg en annen vogn

Til prisen er den suveren. Kjøpte den i Norge til 2490kr våren for et år siden. Og fotpose ved siden av. Brukt som sovevogn i barnehagen og som større sovevogn nå for lillegutt på bilferie. Jeg er veldig glad i den. Guttungen kan sitte rett i ryggen og følge med. Liker å holde seg fast i stanga over beina. Jentungen har sittet i den massevis også. Lett å løfte inn i bilen. Lett å ta av hjul om man må. Gode jul til å være uten luft. Brukt den masse. Ikke i metervis med snø, men i alt vær utenom. Kan anbefales sterkt :D. Denne selger jeg ikke før unga mine absolutt aldri skal i vogn igjen.

Back
Topp