Noen som har Emmaljunga NitroCity her?

maltesers

Forumet er livet
Er dere fornøyde?? Jeg kjøpte min vogn i høst, og har kun brukt bag`n til mini enda. Men når vi la han i vogna med bag`n så er det jo nesten ikke plass til han. Den blir jo omtrent 20 cm smalere når man putter bag`n i vogna. Og får dere da plass til voksipose?? Skjønner ikke hvordan jeg skal få plass til noe anna enn mini oppi der. Er jo tross alt kaldt ute nå!

Jeg har City Bag til..[:D] Men jeg har softbag i tvillingvognen, og der bruker jeg lammeskinn og dyne. Men det er trangt [&:]

Bag`n![8D] I forhold til når den ligger på sofaen! For vogna i seg selv er så smal!

Finni  løsning på problemet! Fulgte jo med sånn "lokk" til å ha oppå bag`n, for bag`n er jo fora, så bare jeg har noe varme og gode klær så blir det bra![:D]

Jeg har bare prøvd den inne enda, men jeg skal heeelt ærlig si at jeg angrer litt på kjøpet. Men får vel testa den bedre når våren kommer! 

Vi har den, brukte citybagen fra fødsel (des09) og fram til sommeren uten noen problemer. Og den vinteren var kald..

Det eneste jeg har å utsette på vogna, er at hylla under vogna blir litt liten og utilgjengelig når man bruker sportsdelen.. men vel, noe må man ofre for å få ei lett og lita vogn..

ORIGINAL: Testomania

Har du mykbag eller city- bag? For citybagen er jo hard, så den blir ikke mindre av å festes til vogna... Men ang mykbag vet jeg ikke...

Mykbag. Men dropper voksipose og bare tar over det trekker over!

Back
Topp