Noen som har Emmaljunga exclusive stelleveske???

• Trådstarter Trådstarter sjæfsTRØLLET
  • Opprettet Opprettet
S

sjæfsTRØLLET

Guest
Fornøyd??

Farge??

Sort skinn kanskje???

Selge???[:D]

jeg hadde også så lyst på den. Men syns den var så tung (og det var liksom uten noe innhold[&:]) og stor, så valgte den vanlige stelleveska til emmaljunga.

Jeg har den, men savner knapper til å feste den på håndtaket om dere skjønner? eller er det jeg som ikke har skjønt det..? hihi[:D]

ORIGINAL: vivvi86

Jeg har den, men savner knapper til å feste den på håndtaket om dere skjønner? eller er det jeg som ikke har skjønt det..? hihi[:D]

Kan man ikke feste den på vogna??? Hmmm.....

ORIGINAL: sjæfsTRØLLET

ORIGINAL: vivvi86

Kan man ikke feste den på vogna??? Hmmm.....

Har ikke tatt den i bruk enda.. men kunne ikke finne de trykknappene som skal til for å feste den på vogna nei..[8|]

har den i svart :) er kjempe fornøygd med den :)

ORIGINAL: *Becca*

Har den i sort, og er ikke fornøyd!
Den er sort inni, så synes det er vanskelig å finne frem i den. Har lite plass, iallefall når man har flaskebarn og gulpeunge. Må alltid ha med minst to ekstra skift til henne, og da er jo veska full! Og når jeg skal ha flasker med i tillegg, blir det lite plass. Står alltid på spreng.
Kunne myyyye heller tenkt meg en Allerhand carry all veske, må bare overbevise mannen først[:D]

Jeg hadde skift (klær og bleier) til 2 barn, flere gulpekluter (hadde også gulpeunge), leker til minsten, og et par flasker + den avent pulverboksen, og min var ikke full[;)] Syntes det var plass til vannvittig mye i den jeg[:D]

Synes den ser ut som en Gaia & ko kopi, jeg (som forøvrig er en kjempefin og praktisk stelleveske)

Back
Topp