Noen som har Emmaljunga City jet?

BlåBobler

Forumet er livet
Vi har tittet på denne i dag, og synes den virker veldig fin! Artig løsning på hvordan sittedelen vendes osv. Blir veldig lunt og tett med kalesjen og fotposen, stor kurv under. 4 hjul, hvorav de fremre er svingbare etc...

Finnes det noe negativt?? Bortsett fra at den er litt VEL bred...? Den er veldig lett også, noe som er fint [:)]

likte ikke det ergonomiske setet fordi gutten min ble liggende i en klump i bunnen av setet. De svingbare hjulene var et rent hel**** å trille i snø pg grus. Anbefaler den ikke[:)]

ORIGINAL: nina

likte ikke det ergonomiske setet fordi gutten min ble liggende i en klump i bunnen av setet. De svingbare hjulene var et rent hel**** å trille i snø pg grus. Anbefaler den ikke[:)]

Hmmm.... Det hørtes ikke bra ut.... [&:] Jeg trodde disse hjulene var bra på snø... Hvis man låser de så klart da.... [8|]

ORIGINAL: BlåBobler

ORIGINAL: nina

den ble ikke god å trille selv om jeg låste hjulene. Fungrer best innendørs og på asfalt[:)]

Hmmm.... Det hørtes ikke bra ut.... [&:] Jeg trodde disse hjulene var bra på snø... Hvis man låser de så klart da.... [8|]

den er best på asfalt ja[:)]

Jeg har den til snuppa, liker den godt.
Bor i byen da, er fin og bruke her men tror ikke den er noe særlig i litt ulent terreng [:)]

Jeg har Emmaljunga City Cross, kanskje den kan være et alternativ? Den er omtrent som City Jet, bare med faste hjul. Vi er i allfall veldig fornøyd, har trillet mye på grus og snø. Grei demping. Lett og fin vogn, vendbar kjøreretning. Hadde med City Bag, også fornøyd med den. Sittedelen kan legges helt ned, og han ligger veldig godt i den.  

jeg har den og er kjempefornøyd. hjulene svinger akkurat der jeg vil [;)] kjempelett å løfte og kjempelett å trille. mye bedre enn en tfk trehjuling jeg har prøvd. har ikke så mye erfaring med andre vogner. Var fornøyd med city bag på og syns den er super nå med sportsdelen på. Men smaken er jo som baken.

Back
Topp