Noen som har eller kommer til å få to tette?

Haha er nå jeg skal si heldigvis ikke :hilarious:

Hadde 25 mnd mellom mine to eldste, og det var så slitsomt. Så mye at jeg bestemte meg for å ha nærmere 2.5-3 år mellom hvis jeg skulle få flere. Nå blir det 3 år og 2 mnd mellom nr 3 og 4. Så det blir litt mer enn jeg hadde ønsket, eldste blir 11 og 9 år.
Det å få baby med søsken på 6 og 8 år var en drøm. :happy:

Men tror det kommer heeelt an på barnet du har også. Min eldste var veldig krevende frem til 2 klasse. Nr 2 var lettere å ha med å gjøre. Så det var en slitsom småbarnstid.

Tenker alt går seg til :happy: Lavterskel og pust med magen:Heartpink

Haha er nå jeg skal si heldigvis ikke :hilarious:

Hadde 25 mnd mellom mine to eldste, og det var så slitsomt. Så mye at jeg bestemte meg for å ha nærmere 2.5-3 år mellom hvis jeg skulle få flere. Nå blir det 3 år og 2 mnd mellom nr 3 og 4. Så det blir litt mer enn jeg hadde ønsket, eldste blir 11 og 9 år.
Det å få baby med søsken på 6 og 8 år var en drøm. :happy:

Men tror det kommer heeelt an på barnet du har også. Min eldste var veldig krevende frem til 2 klasse. Nr 2 var lettere å ha med å gjøre. Så det var en slitsom småbarnstid.

Tenker alt går seg til :happy: Lavterskel og pust med magen:Heartpink
Ja tror nok det kommer veldig an på barnet så klart. Man kan være heldig eller uheldig, kan ende opp med kolikk, lite søvn og mye grining, eller det motsatte.

Jepp! :)

Back
Topp