noen som har ein samboer som er trailersjåfør?

vj88

Glad i forumet
hvordan er det? Hadde ein far som kjørte og nå vil han min begynne med det, han er lei der han jobber så har han tenkt litt på dette yrket, men har ikke så lyst til at han skal begynne fordi husker far hadde lange dager og det var liten tid til oss. Så mor var mye åleine med oss.. så viss dere har noen positivt med det eller noe så vil eg kjempe gjerne høre det[:D] for akkuratt nå ser eg ikke lyst på det.

min kjære er det[:D] synes det er helt okei jeg! har også en far som er det og som bestandig har vært det! men det kommer helt an på hvor han skal jobbe da! stooor forskjell på om han skal kjøre langtransport å være borte noen uker i slengen, eller om han bare jobber lokalt og har vanlige arbeidsdager[:D]

trur han skal jobbe slik at han kun er i nærområde. Men så er det far min som kanskje skal ver arbeidsgiver, og han er ikke så flink til å tenke på familie.. tenker meir på at me skal tjene penger så ser føre meg mye øvetid.. Han er litt spesiel og ha som sjef..

huff ja da skjønner jeg godt at du kanskje er litt skeptisk! får håpe dere finner ut av det da! dere kan jo avtale at dere prøver en periode på et par måneder, for så å bestemme dere for om det passer at han jobber hos din far[;)]

sambo er trailersjåfør.. han kjører en uke lokalt og en uke langt:S det går igrunn greit.. men han reiser gjerne søndager og er borte til fredag når han er borte da.. er jo seff litt kjedlig at han er så mye borte, men er jo bedre betalt å kjøre langt enn kort da :)

manne her er lastebil, sjåfør[8D] ser ikkje så masse til han om dagane, men det har eg vel egentlig aldri gjort[:-] 

Det er i nærområdet han levera sand, grus og sånne ting! Han lika ikkje å sei nei til sjefen, så da blir det alltid til at dei spør han alltid først om overtid, siden dei veit han seie ja[8D] 

Han jobba til og med i ferien sin no[:'(] penga betyr jo alt, virka det som[:-] 
men for meg må han bare jobbe seg ihjel, ikkje eg som tape på det, det er han som mista tid med vesle jenta![;)]

min kjære kjører også lastebil.
kun rundt her lokalt
er hjemme hver kveld.
har ingen problemer med at han kjører.
var verre før, når han måtte jobbe overtid hele tiden og jeg var gravid [:@][&:]

Min sambo kjører lastebil:) kjører lokalt og er hjemme mellom halv 3 og 5:) alt etter hva rute han kjører:) har ingen problem me d:)

ORIGINAL: mammasprins/vj

ja de e jo sant d. men blir ikke dere slitne?

Til tider[8D] 

takk for svar[:D] trur ikke det blir alikevel, blei litt klatt når han ikke har lappen og så kan vi ikke gå uten intekt i en mnd for at han skal ta lappen

ORIGINAL: KathrinT

Min sambo kjører lastebil:) kjører lokalt og er hjemme mellom halv 3 og 5:) alt etter hva rute han kjører:) har ingen problem me d:)

er han også de asso? hvilket firma jobber han for da?

ORIGINAL: mammatilverdensbeste

ORIGINAL: KathrinT

er han også de asso? hvilket firma jobber han for da?

yes d e han:) jobba for shenker:) kor din jobber da?:)

var i fjord1 før men nå er han i emdals(bring har vell kjøpt det nå)

Back
Topp