Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: borga001
ORIGINAL: fruenfrahavet
Ser de ikke....[8D]
Beklager [:)] Glemte å legge ut linken [:D]
Ser de ikke....[8D]
Beklager [:)] Glemte å legge ut linken [:D]
hihi...[:D] men nå ser jeg de!! Utrulig billig iallefall!!! Har ikke sett de "live" ! Kanskje du får lånt hjem for å prøve de på dine stoler?

ORIGINAL: Katrineisabell
Slik ser de ut på mine Jakarta stoler fra Bohus[:)] Jeg er knallfornøyd! vurderer å kjøpe de i sort også så vi har litt å bytte på.
De sitter perfekt.
Slik ser de ut på mine Jakarta stoler fra Bohus[:)] Jeg er knallfornøyd! vurderer å kjøpe de i sort også så vi har litt å bytte på.
De sitter perfekt.
Oi det ble jo knallfint da!! [:D] Da skal jeg ha de trekka også [:D] Også var det jo så kriminelt billig også
De sitter perfekt.
Oi det ble jo knallfint da!! [:D] Da skal jeg ha de trekka også [:D] Også var det jo så kriminelt billig også
Ja de er kjempefine altså[:D] Spisestuen ble heelt ny,og det var litt delig og få bort rottingryggene nå[8D] Ja de er skambillige og stoffet er faktisk ganske tykt. Vi har sorte puter på stolene og det syns ikke igjennom i det hele tatt[:)]
ORIGINAL: proudmummy
De sitter perfekt.
Ja de er kjempefine altså[:D] Spisestuen ble heelt ny,og det var litt delig og få bort rottingryggene nå[8D] Ja de er skambillige og stoffet er faktisk ganske tykt. Vi har sorte puter på stolene og det syns ikke igjennom i det hele tatt[:)]
kjempe flott! får jeg spørre hvor lang ryggen er fra setet og opp? bestillte noen fra usa, men de ble heeeeeeeeeeeelt feil[:'(]