noen som har det som meg?

razmatazz

Forelsket i forumet
er nå 17 uker på vei, og venter fremdeles på å kjenne noen livstegn fra den lille i magen. Har ikke kjent noe liv inni magen enda.... jeg bekymrer meg kanskje unødvendig, men synes liksom at jeg snart burde kjenne noen små spark fra den lille... Har en dattter fra før, og jeg vet liksom hva jeg skal kjenne etter også...

Noen andre flergangsfødene som har det som meg..... føler jeg bare går rundt og bekymrer meg, og klarer ikke helt å slappe av at alt er som det skal....

Slapper mer av nå når jeg ser magen vokser og jeg kjenner babyen, men bekymrer meg myyye mere denne gangen enn sist[:-]

her vokser bare magen, og har allerede lagt på meg 6 kg [:@] så håper jo selvfølgelig at alt er som det skal, men vi er vel eksperter på å bekymre ossn år man går gravide....iallefall er jeg det!

tror ikke du trenger å beskymre deg for noe, ikke alle er like vet du, fosteret våkser jo i sitt tempo..
jeg  er jo i uke 20.. og jeg har vært gravid uten at jeg har vist det å  skjente spart i uke 20..
så jeg kjente ikke spark noe før den tiden..

har jeg sønn på 5 mnd.. han kjente jeg ikke heller spar  runt den  tiden ..

så tror du kan bare slappe av..
vist du vil være 100% så  er det jo  ta kontakt med  jm eller føden..[:D]

jabuka: forstod jeg deg riktig:visste du ikke at du var gravid før du kjente spark i uke 20?! det er jo litt "morsomt" og fantastisk. Blir så facinert når jeg hører slike historier.
Jeg skal på UL i morgen faktisk, så da får jeg iallefall svar på om jeg bekymrer meg uten grunn

Jeg er bare 14+3 da, men også 2.gangs. Og jeg har enda ikkje kjent noe liv. Venter og  venter [:D] Men er ikke nervøs enda. Sist kjente jeg det rundt uke 20.

Kjente ikke spark før igår, da var jeg 16+2, og dette er nummer to, så syns det var litt seint. Husker jeg kjente det mye tidligere sist svangerskap, slutten av uke 14. Magen har heller ikke vokst noe, men det gjorde den ikke sist heller da...tok evigheter før den kom! Så det at man kjenner liv tidligere og magen blir raskere stor, stemmer ikke på meg. Men vil ikke si at jeg er mer bekymret av den grunn. Ingen svangeskap er like, og det er helt vanlig å ikke kjenne liv før uke 20-22. Så jeg råder deg til å ikke bekymre deg så mye over det. Kos deg med graviditeten og tenk positivt [:D]

Herlighet, vet du - det er som om jeg skulle skrevet alt selv.....
Er også 2.gangs og har ennå ikke kjent noen ting. M 1.mann kjente jeg tydelige spark i uke16, så hadde liksom trodd jeg hvertfall skulle kjenne noe innen da og kanskje til og med tidligere, men neida.....
Har også lagt på meg 6kg - særlig artig når man er som et fjell fra før av...[:'(] [:-]

gullgutten: er det ikke rart. Man tror liksom at man har all den erfaring og kunnskap om hvordan neste svangerskap skal bli, og så blir det ikke slik man tror i det hele tatt. At man skal kjenne liv tidligere og man ikke trenger å bekymre seg. men her er det jammen meg stikk motsatt[:)]
Vel, i morgen er UL, så da får jeg se min lille skatt *krysser fingerer*

ORIGINAL: razmatazz

gullgutten: er det ikke rart. Man tror liksom at man har all den erfaring og kunnskap om hvordan neste svangerskap skal bli, og så blir det ikke slik man tror i det hele tatt. At man skal kjenne liv tidligere og man ikke trenger å bekymre seg. men her er det jammen meg stikk motsatt[:)]
Vel, i morgen er UL, så da får jeg se min lille skatt *krysser fingerer*

Huff ja, trodde jeg skulle være så mye mer selvsikker osv.fordi dette hadde jeg jo gjort før...,
men nå vet jeg jo hvor dyrebart det som gjemmer seg i magen min er, siden jeg har fått oppleve å bli mamma, så jeg er egentlig mer engstelig for at noe skal være galt nå enn sist.
Tenker som så at morkaka kan ligge i forkant så derfor kjenner man lite bevegelse.
Lykke til i morgen, det går så bra skal du se[;)]

Back
Topp