Noen som har det som meg, kvalm/yggen som må "spise det bort"???

woordy

Flørter med forumet
Kvalmen/yggenheten kom snikende på nå i uke 6, og slik jeg har det frister det ikke med snop. Jeg må ikke spy eller noe sånt. Men kjenner konstant denne kvalmen/yggenheten. Akkurat når jeg har hatt meg ett godt måltid blir det borte litt.. Men går knappe 2 timer så kommer det for fullt igjen, og det resulterer at jeg føler meg sulten/kvalm og da blir det mye spising for å holde det i sjakk..

Noen andre som har det slik? Evt hva gjør dere for å holde det borte mest mulig? Ser jo for meg kg vil rase på om jeg fortsetter denne spisinga :p

Jepp, her dreier stort sett dagene seg om å putte noe i munnen for å holde formen noenlunde i sjakk ;-) Noen ganger hjelper det med litt tørket frukt el.l hvis jeg ganske nettopp har spist.

Går veldig i bølger her, men må stort sett eta kvar 2-3 time ja, det går mindre porsjoner enn vanlig, så mengden pr dag blir ikkje meir. Har gått ned ca 1 kg på desse vekene med kvalme, men har då hatt perioder der eg har måtta tvinga i meg litt mat...

Epler og annen frukt e godt mellom skjevemåltid og middagen. Masse knekkebrød og drikkebulljong.

Her har det ikke blitt mindre mat akkurat. Snarere tvert imot! :p Jeg spiser også titt, men føler jeg trenger litt mer solide måltider enn bare ett eple o.l. Sitter bedre unna med varm mat eller noen skiver.
Forbaska dette her, hvordan skal det ende....... Hehe

Jeg sliter veldig med mat for tiden.... Jeg brekker meg enten jeg spiser eller drikker... Veldig fortvilende,,,,

Her er det sånn at hvis jeg først har klart å spise noe så kan jeg bare fortsette å dytte innpå, men hvis jeg ikke klarer å spise kan jeg bare glemme det, selv om jeg vet at jeg burde dytte innpå noe, for det hjelper utrolig mye å spise... De 10 kg jeg har klart å gå ned kan jeg bare blunke så sitter de på igjen.

Har hatt det likedan de siste to ukene. har vært veldig uggen og småkvalm uten å spy....men hjelper å spise noe HELE tiden. herredjises liksom..... Det verste fortiden er å kjøre bil. det er ekkelt.

Uff, har det sånn her også, blir noen kjeks eller en frukt innimellom, prøver å spise litt mindre porsjoner til hovedmåltidene, for å kompensere for småspisinga mellom måltidene.....

Jeg også, men har funnet ut at Farris hjelper meg mye, går med en i hånda hele tidenemoticon

Jeg kaster opp det meste ( ! ) Men jeg merker at det hjelper å putte noe i munnen ofte for å få bort kvalmen en stund i alle fall. Bedre enn å være kvalm og supersulten og brekke seg... 

Om morgenen er jeg ekstremt sulten og kvalm, og da kan jeg være heldig om jeg spiser med en gang. Da går det som regel bra i noen timer. 

Så får det bare være sånn en stund. Man må bare spise det man har lyst på, og ikke bekymre seg så mye for vekta i starten. Det meste av kvalmen vil jo gi seg for de fleste rundt uke 12 ;)

Ja, jeg har det likt. Men jeg klarer ikke å spise for mye om gangen, så jeg føler selv at jeg får i meg mindre kalorierer enn før. Selv om jeg spiser oftere. Så her går det andre veien, noe som ikke er positivt for meg.. Håper kvalmen gir seg i uke 9 som sist.

Back
Topp