Noen som har denne?

Lykkeår2016

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Har bestilt denne her da jeg sover veldig dårlig om dagen. Andre som har den og er fornøyde eller ikke? :)

Vedlegg

• 1453068730957.jpg
    1453068730957.jpg
    48,6 KB · Visninger: 81
Jeg har den og ble faktisk veldig skuffa. :( syns det var veldig lite fyll i det som skal støtte rygg og mage..
De til beina og hode er jo greie,men kunne likesågodt brukt vanlig pute..

Har bestilt denne her da jeg sover veldig dårlig om dagen. Andre som har den og er fornøyde eller ikke? :)
Jeg har en lignende, min inneholder sånn som er i sacosekk tror eg, små runde hvite ting :P
Jeg krangler en del med den om natten, så eg har ikke bestemt meg om eg liker den el ikke.... noen ganger ja og noen ganger nei.

Har en fra ellos. Veldig fornøyd til tross for at den inneholder sånne saccosekk-kuler:-) former seg lett etter meg, og er gull verdt både når jeg skal sove, og som pute i sofaen:-)

Har ikke den, men BB Hugme-pute, og kan ikke se for meg hvordan jeg hadde klart meg uten. Hatt den siden november og brukes til å støtte hele kroppen når jeg sover, men bruker den også når jeg sitter i sofaen for å støtte opp i ryggen. Så kan den jo brukes som ammepute også :)

Har ikke den, men BB Hugme-pute, og kan ikke se for meg hvordan jeg hadde klart meg uten. Hatt den siden november og brukes til å støtte hele kroppen når jeg sover, men bruker den også når jeg sitter i sofaen for å støtte opp i ryggen. Så kan den jo brukes som ammepute også :)

Jeg har også den og hadde ikke overlevd uten... Hverken på natta eller på ettermiddagen i sofan... Helt avhengig...

Den såg ufattelig deilig ut :D
Har ikke akkurat denne men har en stor ammepute som funker på samme måte

Back
Topp