Noen som har denne?

Jeg har ikke den. Hadde ikke sett den før heller. Sprinkelseng der man kan senke den ene siden blir vel omtrent det samme, men den kan jo stå for seg selv i tillegg. Så det kan vel kanskje være like greit? Ser jeg for meg i alle fall :)

Har den ikke, men skal ha den. Sprinkelsenga ble litt stor på vårt soverom, dessuten veldig greit å ha babyen rett ved siden av, uten noe i mellom. På disse kan du regulere sengebunnen, slik at babyen ligger på samme nivå som vi gjør. Det gikk ikke an med sprinkelsenga vår. Kunne heller ikke ta kanten så langt ned at hun var rett ved siden av. 

Det er en som heter bedsidecrib også, fra troll.

Nei, har den ikke, og tør heller ikke å bruke, fordi jeg går som oftest i søvnen! :/ Tryggere å ha ungen i sin egen seng lenger bort fra senga vår :)

Jeg ville hatt denne om den var billigere... litt dyrt å bruke på en seng som jeg bare kan bruke maks etpar mnd. 

har ikke den nei, bruker kun sprinkelseng vi, her kommer nok babyen på eget rom med engang, det gjorde jenta vår å, med babycall med kamra da... 

en kan gjøre det samme med sprinkelseng med avtagbar side, en kan som oftest lage ett nytt trinn viss den ikke passer akkurat med madrassen.
Jeg er veldig fan av samsoving, både med tanke på tilknytning, nattero og at en faktisk slipper å stå opp opp natten og amme. Dette er "nest beste" alternativet viss samsoving ikke fungerer.

Den var søt, men gakkh for en pris!! Vi har kurv som skal brukes til babyen er 2-3 mnd, så går vi over til sprinkelseng.

Ja, vi hadde kjøpt den om den ikke var så dustete dyr.
Så blir ammemadrass på oss i begynnelsen.
Er og for samsoving i begynnelsen.

Har ikke, men skal kjøpe en bedside crib. Den er så fin at den kan stå på barnerommet som benk når babyen er vokst ut av den tenker jeg.

Vi har en vugge etter meg, og en babykurv etter sambo så jeg vil ikke bruke penger på en slik seng selv om den sikkert er praktisk. Den var fin da. 

Back
Topp